Balen jullie ook wel eens van je vent?!

Discussie in 'De lounge' gestart door marsab, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ja soms is d emijne ook zo.
    maar de mijn is ook zo erg van komt uit zijn werk en wilt dat er persee een maaltijd op tafel staat.

toen iknog zwanger was was ik best moe om een uitgebreide maaltijd klaarte maken.

laat staan nu de kleine geboren is , ik moet de ritme nog steeds een beetje vinden.

dus mijn moeder was er gister weer ff om mij te helpen met het huishouden wat voeld edat lekker d ekleine sliep nog ff en ik de douche en de wc.s schoonmaken zij de afwas en de woonkamer.

maar mijn vriend kan dat volgens mij nog steeds niet vaten dat wanneer de kleine wakker is ik nietof weinig kan gaan doen. vraagt veel aandacht en meestal ben ik aan het borstvoeden en hem in slaap sussen en troosten.

hij denkt ze is de hele dag thuis dus kan ze genoeg doen.

Hij moet echt een keertje d ehele dag thuis blijven zonder mij (weet niet wat hij dan moet doen)borstvoeding) :)
    maar dan kan hij het ook voelen nou dames wat jullie?

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik herken hier veel dingen.
    Mijn vriend doet ook amper iets. Koken? Ho maar, wel vragen of het eten nog niet klaar is. Gelukkig heb ik hem al zo ver gekregen dat hij niet meer bij zijn pc eet maar aan tafel. Zelfs zijn bord zet hij willekeurig ergens weg. Smeert hij een boterham dan ligt het aanrecht vol kruimels, mes met teveel boter laat hij ook liggen. Laatst had had hij 's avonds laat nog een boterham gesmeerd en het brood gewoon laten openstaan. Nu ja, dan maar harder brood eten hoor want ik vertik het om daarvoor een nieuw brood te gaan halen.
    Was in de wasmand doen? Nee dus, ik kan elke keer mijn ronde maken.
    Bad uitspoelen? Mevrouw hier kan het achter zijn gat gaan doen en gelijk ook even de natte handdoek ophangen.

Nu ja, als hij al eens mee boodschappen gaat doen draagt hij wel de zwaarste dingen. Ik zie wel eens vrouwen sjouwen met de boodschappen en meneer loopt ernaast met de handen in de zakken.

Als ik mijn vriend vraag om iets te doen dan zegt hij altijd straks... maar dat komt er niet van. Dus dan doe ik het zelf en komt hij aandraven: ik zou dat toch doen. Ja maar ik wil het vandaag gedaan niet volgende week :rolleyes:

Verder is het wel een schat hoor, hij zorgt goed voor me. Laatst was ik ziek en geen moeite was hem te veel.
    Hij is gewoon geen kei in dingen zien die moeten gedaan worden. Maar hij is er wel altijd voor mij als het wat minder gaat.

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik me ook rot geergerd ana mijn man. Hij begreep mij niet en ik hem niet. Het was een ramp.

Maar dat is 100 procent gedraaid toen Lars er was. Hij heeft op vrijdag zijn papadag en weet hoe vermoeiend ene kind kan zijn.
    Hij klaagt nooit als we weer eens pizza, friet of shoarma eten. Maar als ik dan eens lekker kook dan hoor ik dat wel en wordt overladen met complimentjes.

Als hij 's avonds thuis is als Lars naar bed moet, dan doet hij dat.
    In het weekeind slapen we allebei een dag uit.
    Hij doet de was, de vaatwasser en alle klussen.
    Ik maak schoon en doe de boodschappen. Mijn man tilt de zware tassen en ruimt de boodschappen op.

Ik heb een vent uit duizenden en toch hebben we af en toe lekker vette ruzie! Dan praten we alles weer uit en kunnen we er weer tegenaan.

Ik geloof niet dat er stelletjes zijn die zich nooit ergeren ana elkaar of nooit ruzie hebben. Dat lijkt me zo ongezond.

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    JA! Vaak genoeg.. ;)

5. Niet meer actief

Nee dat heb ik nooit !

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Grapje ! Natuurlijk heb ik dat ook .... ;) het is ook maar een vent ...
    Die van mij kookt bijna altijd .. hij is kok ... ik geniet daar echt van ...

Ik erger me bijvorbeeld aan het feit dat hij iets uit de koelkast pakt ... naar de datum kijkt .... het is over de datum ... en hij legt het terug in de koelkast ... :evil: ... dat is toch raar :(

Of als hij zich heeft geschoren en hij laat die haartjes in de wasbak liggen ...

Maar ja als dat nou het ergste is ... dan neem ik dat toch voor lief want ik hou heel veel van m .... :D Hij is niet heel romantisch maar wel heel zorgzaam .... Al met al vind ik dat ik niet mag klagen ...

Hij zal zich ook wel eens aan mij ergeren ben ik bang .... ik ben ook niet perfect ... :oops:

6. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    oww ik lees dit nu pas.. :confused:

pff ik herken alles hier, die van mij is zoo NIET romantisch..
    en dat mis ik best wel een beetje :(
    hij kan totaal geen initiatief nemen om iets liefs te doen..
    erg jammer, want alles komt dus op mij neer.
    plaats dat ie is zegt als ik doodmoe in bed lig s avonds :

schat blijf maar liggen zal ik een kopje thee voor je maken ?

:rolleyes:

gelukkig heb ik het geluk dat we tijdelijk bij mijn ouders inwonen,
    en mijn moeder verplicht hem dus om 1x per maand te koken :)
    zo leert ie het ook eens ;)

ik baal enorm dat alles bij hem op het laatste moment moet, iets regelen ? nee hoor, op het tijdstip dat t geregeld had moeten zijn, moet hij er nog aan beginnen.
    alles 100x zeggen want anders doet meneer helemaal niks.
    en vind het wel best zo ..
    pff mannen :(

7. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    nou ben dr achter dat ik ook bof hoor, hij werkt hard en is succesvol en zn gezin komt op de eerste plaats...ken ze ook die de boel belazeren aan de drugs zijn en weet ik niet wat en de ene leugen naar de andere vertellen :confused: ten koste van een ander dr uitzien als een aso nee dan bof ik nog met die van mij hij mag zeker blijven ;)....

8. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, ik kan hem soms wel achter het behang plakken. Ik moet hem ook gewoon niets vragen, want of ik nu iets vraag of niet hij doet het toch niet.

10. Female

Female Niet meer actief

Grappig die van mij is ook kok... iedereen zegt altijd; zo, dan heb je het getroffen! :( IK ben altijd degene die kookt want hij heeft er een hekel aan om thuis te koken.... lekker hoor xxx

11. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    @ Female: Hier gaat het precies zo hoor! :) En een gewone oven schotel kunnen ze niet maken! Alleen maar liflafjes. ( die op zijn tijd wel erg lekker zijn hoor ;) )

Deel Deze Pagina