mijn vriend kreeg gisteravond een telefoontje dat er ingebroken was bij de ENRW ( hij is mede bestuurslid) dus hij is er gisteren gelijk heen gegaan. het bleek er een groot zooitje te zijn ze hadden alle deuren geprobeerd maar konden niet naar binnen gevolg ze hadden gewoon een gat in de muur ( houten) gemaakt binnen was het een puinhoop ze hadden veel overhoop gehaald. ze hadden een hoop riemen halsbanden drinken en eten meegenomen het geld wat aanwezig was hebben ze gelukkig niet gevonden. maar het grootste probleem is dat ze waarschijnlijk niet veel terug krijgen van de verzekering omdat veel spullen geschonken zijn door de leden of andere verenigingen dus er geen bonnen aanwezig zijn. waarom mensen dit doen begrijp ik niet de schade is al erg maar er zijn ook dingen bij die emotionele waarden hadden en dat is toch nog het ergste. zo dit moest ik even kwijt
het is toch niet te geloven dat dit soort dingen gebeuren! Dat soort mensen begrijpen niet met hoeveel liefde zo'n club gerunt word! ik hoop voor jullie en natuurlijk de dieren dat dit tot een goed eind komt! liefs bianca
Het klinkt erg raar, ingebroken bij een rottweilervereniging..... Maar even zonder gekheid, dit is natuurlijk gewoon k*t! Ik hoop toch dat de verzekeringuitkeerd.
het klinkt inderdaad raar ze zouden eigenlijk langs moeten komen als die honden er zijn maar denk niet dat ze zoveel lef hebben
whahahahahaha ja dat zou een goeie zijn! en dat terwijl rottweilers zooooo lief zijn! (maar niet voor inbrekers!)