Balen jullie ook zo als je elke maand weer ongesteld wordt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Noor30, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt...balen als je elke maand weer ongesteld wordt.
    Begin maart heb ik een miskraam gehad van 7wk. Net toen ik echt het idee had: ik ben zwanger! ging het mis. Dat was natuurlijk een flinke teleurstelling. Maar het lijkt wel alsof ik nu nog ongeduldiger ben geworden.
    Alsof je, als je het een keer hebt "meegemaakt" het verlangen naar steeds groter wordt. Ik vind het dan ook elke maand een teleurstelling als ik weer ongesteld wordt. Ik ben benieuwd of meer vrouwen dit zo ervaren en wie er ervaringen met mij wil delen hierover....

Groetjes Noor

2. jolan85

jolan85 Lid

10 mei 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Noor,

Ik ervaar precies hetzelfde. Ik heb de alleen maar hele korte cyclussen en ik heb geen flauw idee wanneer mijn NOD moet zijn of mijn ei. Gisteren weer ongi geworden, terwijl ik het helemaal niet had verwacht.
    Ik ben nog niet zo lang bezig, maar zit inmiddels al wel in ronde 4.

Groetjes Jolan

3. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    In het begin had ik nog wel zoiets van "ach, het komt wel".. Nu zijn wenog niet zo lang bezig, maar toch al bijna een half jaar... en begin dan toch wel ongeduldig te worden en steeds meer te balen als ik tóch ongesteld wordt..

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Wij zijn nu een half jaar bezig, en ben pas 2x ongi geweest...dus aan de ene kant zou ik blij zijn als ik nu eens ongi werd (vandaag dag 70 )zucht....Zodat we verder kunnen naar de volgende ronde

5. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Hoi,
    "Fijn"om te lezen dat er meerder vrouwen zijn die dit zo ervaren. En prettig om dit zo te delen. Volgens mij is het ook meer een vrouwending. Mijn vriend is er minder mee bezig en zegt vooral dat ik m er niet zo druk om moet maken. maar ja..dat is makkelijker gezegd dan gedaan..

Ik weet ook niet precies wanneer mijn ei is. Ik probeer het wel een beetje uit te rekenen, maar of dat ik het nou goed heb...??

6. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Oh ja. nog even een ander vraagje. Hoe maak je zo`n banner? Zie dat bij bijna iedereen en dat geeft wel een wat meer persoonlijk tintje aan je profiel.
    Iemand die me kan helpen hierbij?

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    eerlijk gezegd baal ik dat ik nog NIET ongesteld word!! ben namelijk al 3 maanden niet ongi geweest (was toen nog aan de anticonceptie). dus ik hoop op een ongi!! dan kan ik mn cyclus gaan berekenen. als we echt gaan klussen, zal ik elke maand wel balen van een ongi. als ik iets in mn hoofd heb, wil ik t altijd meteen :)

8. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Ja, Smyltje kan me voorstellen dat jij juist wacht op een ongi!
    Ennuh..herkenbaar hoor, dat je als je iets wil het ook METEEN wil. Maar dat heeft elke vrouw wel hier volgens mij..haha

9. jolan85

jolan85 Lid

10 mei 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar voor mij. Mijn vriend zegt ook dat het vanzelf wel lukt en dat ik me niet zo druk moet maken, maar ik heb het gevoel dat ik zelf hier geen controle over heb en dat maakt het zo moeilijk.

10. jolan85

jolan85 Lid

10 mei 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noor je kunt een persoonlijke banner maken onderaan je tekst door je handtekening te wijzigen in de instellingen. Je banner maak je door bovenaan de pagina een banner te maken. Ik hoop dat het zo duidelijk is.

11. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Ja, hier idd ook. En dan zegt hij ook zo mooi: als je gestrest bent lukt het al helemaal niet. Maar het idee dat je het gewoon niet weet en dat je gewoon niet goed weet wat er allemaal in je lijf gebeurt. Das soms best frustrerend he.

12. jolan85

jolan85 Lid

10 mei 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja enorm. Vanmorgen had ik ontzettende kramp in mijn buik. Ik wist niet wat mij overkwam. Zeg vriendlief doodleuk, ach zal je ongesteldheid wel zijn....
    Tja, maar op dat moment kan ik daar helemaal niets mee. Hij wil net zo graag als ik zwanger worden, maar mannen hebben volgens mij toch meer geduld...

13. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Ja, ik denk idd ook dat mannen meer geduld hebben. En het is natuurlijk ook zo dat het zich allemaal in ons lichaam afspeelt. Wij voelen het allemaal. Ik weet precies hoever in ong. in mijn cyclus ben voor zover ik dat goed heb. En mijn vriend heeft geen enkel idee hoe dat zit met die cyclus.
    Misschien toch ook wel fijn dat de mannen wat nuchterder/geduldiger zijn dan wij vrouwen:)

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik ken het helemaal. Ik heb hele lange cyclussen. Dus voor mijn gevoel duurt het 3 maanden voor er wat komt. Bah.

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Zeker weten!

16. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik ben in januari gestopt, heb toen nog een ontrekkingsbloeding gehad door de pil en daarna ben ik niet meer ongesteld geweest, of te wel al bijna 4,5 maand niet meer. Ik zou blij zijn als ik weer ongesteld zou worden omdat ik dan weer opnieuw kan beginnen (voor mijn gevoel). Een positieve test zou natuurlijk nog mooier zijn maar daar reken ik niet op na 4,5 maand.

17. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Hoi Happy Marie

Ik kan me voorstellen dat jij juist op een ongi zit te wachten dan. Maar wat we beide gemeen hebben is: dat wachten. Wanneer gebeurt er nou iets?
    Ik had niet gedacht dat ik zo ongeduldig zou zijn. En nu mag ik helemaal niet klagen wat zo heel lang zijn we nou ook nog niet bezig. Maar ik kan me een beetje voorstellen dat de vrouwen die nog langer bezig zijn het nog moeilijker vinden.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik denk dat iedereen die graag zwanger wilt worden enorm baalt als de menstruatie opzet.

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    zozo 4,5 maand al niet ongi...wist je dat de HA je moet helpen na 90dagen ..(als je het wilt tenminste) om de ongi op te wekken..?
    Dan krijg je een medicijn wat je ongi op roept..

20. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Heel herkenbaar! Wij na miskraam ook alweer even bezig. En de wens wordt alleen maar groter! Hoop dat het nu raak is maar geloof er nog niet zo in. En dan maar weer een maand wachten!!!!:(

Deel Deze Pagina