Dat is idd niet fijn! ... Bij mij is het weer weggetrokken! Ik zal me er moeten bijneer leggen dat geen enkele zwangerschap gelijk is! 4 februari is men eerste controle, pffffffff, nieuwsgierig en zooo bang tegelijk.
Haha. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje zei ik precies hetzelfde. En prompt lag ik met 6 weken zwangerschap in het ziekenhuis vanwege uitdroging (extreme misselijkheid). Toen verwenste ik mezelf wel even dat ik een paar dagen eerder nog zo zat te zeuren Ik hoop toch echt de volgende zwangerschap niets te voelen, al begrijp ik jullie wel hoor. Die eerste paar weken kruipen voorbij, je wil zo graag door die kritieke periode heen en zeker weten dat alles goed zit.
Gelukkig heb ik geen erge klachten, alleen dat ik wel vaak naar de wc moet om te plassen en dat mijn maag sommige eetgewoontes niet kan verdragen. (zoals gefrituurd eten) Aan de ene kant ben ik blij dat dit het enige is, maar aan de andere kant maak het me ook erg onzeker. Ik heb zeg maar niet altijd het gevoel dat ik zwanger ben. Het liefst zou ik elke week bij de gyn. een echo willen maken, maar helaas moet ik nog 3,5 week wachten
Hier gaat het weer perfect... Ik heb plots weer geen kwaaltjes echt niets he. Ok, eentje, ik ben echt moe! Ik geef het op ik kan liggen woelen en denken hoe het komt maar het heeft geen zin. Ik zal tot volgende week moeten wachten voor bevestiging iets anders zit er niet op. Heb wel een enorme baaldag vandaag. Ik wil een nieuwe bevestiging!!!