balen....ons kinderdagverblijf gaat sluiten

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door klarinet, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik lees net dat ons kinderdagverblijf gaat sluiten... gaan samen met een ander. Hoogstwaarschijnlijk pas als Lisa er al weg is, gelukkig.

2. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bij ons loopt het allemaal wel terug maar het is tot nu toe nog te overzien gelukkig.

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Het kinderdagverblijf waar mijn zoon op zat werd ook steeds kleiner. In de zomer ging deze in ene tijdelijk samen met een andere vestiging en inmiddels zijn er ook groepen weg.

Helaas had dat verstrekkende gevolgen voor de sfeer en zijn er vervelende voorvallen geweest met mijn zoon, dus sinds een paar weken zit hij bij een gastouder.

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier de psz.. Wij moeten ipv 45 euro per maand nu 350 euro betalen. Veel ouders trekken dit niet. Er zullen veel leidsters ontslagen worden + de verwachting is dat er over een tijdje helemaal geen psz meer is :(

Zat mijn dochter eerst met 14 andere kindjes in de groep, nu zijn dat er 8.. En dat zijn 2 samengevoegde groepen. Zo sneu..

5. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Hmmm die expads bedrijven ken ik er genoeg van in Rotterdam maar ook Den Haag zitten er erg veel. Kindergarden en Compananny zijn wel de grootste en openen er ook redelijk veel. Helaas hoor ik van een vriendin dat ze wel in het Kdv zwaar "uitgebuit" worden. Ze weten dat er voor jou 10 ander klaar staan dus ze kan dag zeggen tegen haar vakanties, ze kan niet ziek zijn, en staat soms met meer kinderen alleen op de groep terwijl dat niet is toegestaan. En als de GGD langs komt worden de papieren gewoon vervalst. Ik ben zelf opzoek naar een Kdv maar door die verhalen van die vriendin behoorlijk onzeker en voorzichtig geworden. Arme meiden werken keihard maar krijgen stank voor dank!

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hier ook, kdv van dochter krimpt steeds verder in en op mijn locatie is het ook nog maar de vraag hoe of wat.
    Drama ...

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    poeh...lijkt me logisch dat mensen dat niet even kunnen betalen. Dat is voor veel mensen een maand eten.

Hier zijn we er in de crisis tot nu toe nog op vooruit gegaan. We hadden net in 2008 ons huis verkocht. Toen wel een ontslag gehad in 2010 maar daardoor juist een betere baan gekregen waardoor mijn man het dubbele per jaar is gaan verdienen.

Maar goed, bij ons in de straat zijn wel wat mindere dingen gebeurd. Een gezin moest gedwongen het huis uit en de nieuwe buren op de hoek zijn beide hun baan kwijt. Zit je met een babt en een nieuw huis ook niet helemaal lekker.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn er ook op vooruit gegaan. Maar dat komt doordat ik een reorganisatie heb overleefd en een dag extra ben gaan werken. Het is pittig maar ik ben wel erg blij mee!

9. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Ohhh dat lijkt me echt niet leuk! Hier van 6 naar 4 groepen en die zijn beduidend kleiner, zal echt balen als die ineens dichtging, is een grote organisatie dus dat zal wel niet...
    Maar inderdaad wat is het naar voor de leidsters. is er wel een andere opvang waar je direct naartoe kan? Succes!

Hier is de psz wel nog "gewoon"48 euro ( zelf fruit en drinken mee )
    Maar wij hebben gekozen voor 2 halve dagen opvang...

Deel Deze Pagina