welke zoogcompressen niet zichtbaar?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door bunchy, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hoi, ik ben op zoek naar compressen die niet lelijk staan als je strakke kleding draagt en het zu leuk zijn alsv ze dus wat grotwr zijn en de borsten groter doen lijken....
    iemand de tip???
    die vd hema iig niet...

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik heb ze laatst een keer van nuby gehad, die waren prima, mooi dun en niet zichtbaar, maar deze zijn ook erg duur.

Nu heb ik ze van DA, en die zijn echt wel zichtbaar. Ik vind het maar rotdingen.

Anders zou je ook nog lilypadz kunnen kopen. Die zijn wel duurder, maar kun je heel vaak gebruiken. Die zie je echt niet zitten, alleen is mijn toeschietreflex erg heftig (mijn borsten beginnen echt te spuiten) en daar kunnen ze niet zo goed tegen en aangezien dat de enige momenten zijn waarop ik "lek" is het voor mij niet zo handig.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb ook die van Nuby, ik heb er al heel veel geprobeerd, maar dit zijn eigenlijk de enigen waarover ik echt tevreden ben. Niet zichtbaar inderdaad en ik lek er ook niet mee door.

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    waar koop je die van nuby dan als ik vragen mag?
    ik heb ze nog nooit gezien...

mijn borsten lekken enkel als ik aan het voeden ben, de ander begint dan te lopen..

5. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    alleen lilypadz zijn niet te zijn. en handig als je een net al te heftige toeschietreflex hebt. dus meestal als je baby al wat groter is. verder is mijn ervaring; hoe duurder de pads hoe mooier

6. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik van die voorgevormde cups in mn bh, en daar doe ik dan een compres achter. Die voorgevormde dingen kan je gewoon bij een lingeriezaak kopen.
    Met compressen ben ik gewoon aan het uitproberen gegaan, welke ik het zachtste vond. De dikte maakte toch niet meer uit omdat je ze niet meer ziet door die cups.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik gebruik die van de etos, vind die het fijnst, en niet zo heel dik,maar je ziet ze nog wel. als ik echt netjes wil bijv voor mn werk ofzo dan doe ik een voorgevormde voedingsbh aan, zit minder lekker vind ik zelf, maar dan is het wel netjes. als ik gewoon vrij ben, maakt het me niet zoveel uit...

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Die van nuby had ik bij de babyplanet gekocht.

9. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    als je echt iets plats wil... inlegkruisjes :D ja echt... je ziet ze niet, ze blijven goed zitten dankzij het plak-kantje!

10. Engel79

Engel79 Actief lid

5 aug 2010
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die van Avent, dat zijn misschien wel/niet de allermooste (ken die van Nuby niet) maar ze houden me iig wel droog, wat geen enkele andere pad lukt.

Deel Deze Pagina