Vandaag is het prachtig weer en ik zit de hele dag binnen. Ik lig in bed of op de bank. Ik heb gewoonweg geen fut om wat te gaan doen. Ik word daardoor heel chagrijnig op mezelf. In de tuin komt geen zon dus dat is geen optie. Nu heb ik wel een paard en zou het toch heerlijk poetsen zijn in de zon... Blegh, dan blijf ik toch maar liggen. En mijn scriptie moet ook geschreven worden, dat doe ik morgen wel.... Zijn er meer meiden zo verschrikkelijk lui? Ik ben best een beetje pissig, want het is zulk mooi weer!
Als ik mijn zoontje niet had gehad dan had ik ook niet van de bank afgekomen. Maar meneer wilde naar buiten en dus kwam hij eerst zijn eigen schoenen brengen en daarna die van mij. Tja dan kan ik moeilijk weigeren.
Goed nieuws! Je MAG lui zijn! Mooie dagen komen er nog genoeg, maar niet de dag waarop je 7+2 zwanger bent en met recht futloos bent. Ben eens wat liever voor jezelf! Ik ben vandaag ook vrijwel de hele dag binnen geweest. Had in de ochtend een druk en stressy programma, en daarna gewoon geen fut meer om sociaal te doen tegen de zon.
Herkenbaar. Lekker vroeg vrij genomen om nog een en ander in de tuin en achterhuis te doen. Ben niet verder gekomen dan de bovenverdieping stofzuigen en dweilen. Niet meer lekker buiten bezig geweest, maar plat op de bank helaas. Nu weer helemaal de puf eruit dus straks douchen en dan lekker op bed de finale van widm kijken. Vriend heeft toch late dienst. Gewoon aan toegeven.
Ik zou willen dat ik het kon... Maar helaas lukt dat niet met een bijna 4 jarige in huis. Vroeg eruit om zoonlief naar de peuterspeelzaal te brengen. Daarna door naar stal en verzorgpony ff gepoetst. Thuis de benedenverdieping opgeruimd, stofgezogen en gedweild. Dat had ik al 3 dagen niet gedaan vanwege werk en vermoeidheid. Zoonlief weer ophalen en samen even het centeum in geweest naar o.a. de apotheek. Na de lunch nog naar de pomp gelopen om bandjes van kinderwagen op te pompen. Om 2 uur ben ik gecrasht en in slaap gevallen op de bank. Zoonlief heeft zich gelukkig gedragen. Eten gekookt en daarna niets meer.... Zo nog ff de boel hier weer opruimen en dan lekker naar bed. Morgen weer een dag maar dan van 1600 tot 2400 ook nog werken...
Lui? Ik noem het gewoon moe! Het liefst slaap ik de hele dag. Enne HALLO?!? je maakt een heel kind, het is echt niet gek dat je geen puf hebt om op te staan!
Bedankt voor jullie steun, voel me er echt minder slecht door. Vandaag ben ik de hele dag druk bezig en zo nog even naar mijn paardje. Voel me niet fit, maar wel een groot verschil met gisteren. Het loont gelukkig wel, je even helemaal toegeven aan de vermoeidheid. Ben benieuwd wat me nog te wachten staat...