Hoelang nog last(stuitje)

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Goedemorgen dames allereerst de beste wensen;)
    Ik heb al 1 wens en dat is dat die vreeeeeeselijke pijn in mijn stuitje eens verdwijnt.
    Ben 21 dec.uitgegleden in de sneeuw en kwam dus op mijn stuitje terecht,een week later dacht ik dat het wel weer ging en ging ik ook weer fietsen omdat het al dooide ;)
    Maar de pijn is soms niet uit te houden,kan dus soms echt niet meer op of neer:(

2. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik heb er, toen ik op mijn stuitje was gevallen, 3 maanden last van gehad... Misschien even langs de dokter?

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik zou ook even langs de huisarts gaan, er kan wel een breuk inzitten.

Heb het zelf ooit gekneusd gehad en daar heb ik vrij lang last van gehad.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb ooit 6 maanden last van mijn stuitje gehad.. Mijn ma heeft ooit haar stuitje gebroken en heeft daar heel lang last van gehad.
    HA kan volgens mij niks doen voor je met een gebroken/gekneusd stuitje. Het is alleen heel erg vervelend! Hopelijk ben je er snel vanaf.

5. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ibuprofen 600 mg.helpt heel goed overigens.
    Maarja naar mijn werk ga ik altijd fietsen,tijd voor een gelzadel dus ;)
    Als ik zit op de bank probeer ik maar op een paar kussentjes te zitten,zodat ik wat zachter zit,alleen dat helpt niet zo.
    Dus het kan nog wel een poosje duren allemaal?

6. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn man is in november 2009 van de trap gevallen en heeft hierbij zijn stuitje en heiligbeen gekneusd. Het is nu nog niet over en hij is dan nu ook begonnen met fysio. bleek dat zijn stuitje niet helemaal goed stond. Terwijl er foto's van gemaakt zijn destijds, dat hebben ze niet gezien. Hoop voor je dat het niet zo lang duurt.

7. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

10 jaar geleden ben ik van een paard gevallen en in het zh bleek mijn stuitje zwaar gekneusd was. Au! Helaas heeft dat wel heel lang geduurd voordat de pijn volledig weg was ( vooral met zitten deed het enorm pijn) Nu heb ik sporadisch last, maar ik denk dat het al met met drie jaar heeft geduurd voordat het helemaal over was. Ik hoop dat je sneller herstelt! Sterkte!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

kan heel lang duren. ik had na de bevalling last van mijn stuitje. is nu net 3 maandjes over (dus na 15 maanden) en nu ben ik weer zwanger en begint het weer ;)

Deel Deze Pagina