nieuw en vragen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mirjam13, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam13

mirjam13 Lid

27 okt 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nieuw hier, heb net mezelf voorgesteld in het daarvoor bedoelde topic.
    Morgen moet ik, uitgaand van een cyclus van 28 dagen, ongesteld worden voor de vierde keer sinds ik met de pil ben gestopt. Nog niet lang bezig dus en lezend hier op het forum mag ik zeker nog niet klagen als ik morgen ongesteld word. Toch heb ik wel aardig wat angsten, zoals te lezen in mijn voorsteltopic.
    De eerste keer werd ik na 21 dagen ongesteld, tweede keer na 28 dagen, derde keer na 26 dagen. Nu heb ik sinds zaterdag al last van misselijkheid, onderbuikpijn en pijn in mijn borsten. Ik zal dus wel weer ongesteld gaan worden.... Nu heb ik afgelopen maand rond de dagen dat ik dacht dat mijn eisprong zou zijn (dag 10-15), ovulatietesten gedaan. Geen enkele keer was die duidelijk positief. Nu denk ik erover na om komende maand gewoon eens vanaf dag 7 de testen te gaan doen, maar is natuurlijk behoorlijk prijzig. Ik ben alleen wel benieuwd waar precies mijn eisprong ligt. Hebben jullie goede ervaringen met de tests? Of raden jullie toch het temperaturen aan?
    ook zagen we laatst bij de Etos zo'n (dure) vruchtbaarheidstest voor mannen. Heeft iemand daar ervaring mee? Wellicht te vroeg, maar je wilt toch zoveel mogelijk uit sluiten.... En hoe gaan jullie om met de spanning rond deze dagen : word ik ongesteld of niet? Ik probeer afleiding te zoeken, maar bijna alles lijkt weer terug te komen op de kinderwens. Ga je een weekendje weg, zitten overal waar je wat gaat eten/drinken zwangere mensen en mensen met baby's om je heen!
    Nogmaals, ik weet dat ik nog niet lang bezig ben en voor iemand van bijna 31 (komende zaterdag > wat had het een mooi cadeau geweest :) ) is het helemaal niet gek als het wat langer duurt (mijn zusje is nu 27, heeft al 3 kinderen, alle 3 in een keer raak, zoals ook bij mijn moeder, dus niet echt mensen om me heen die weten hoe het is als het wat langer duurt). Maar ik wil nu vast wat tips om te voorkomen dat ik straks niet alleen nog maar aan de kinderwens denk! O ja, ik werk 5 dagen in de week, dus op zich zou dat afleiding moeten zijn, maar tijdens dit soort dagen (sinds za pijn, denken dat je ongesteld wordt, het nog steeds niet zijn, hoop kijgen), werkt dat niet echt....

Deel Deze Pagina