Balen weeeeeeeeeeeeeeeeer ongi!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Fly, Feb 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fly

Fly Lid

Feb 19, 2009
    5
    0
    0
    nou weer ongi geworden,dit was ronde 8,op naar ronde 9.
    Balen is het wel!
    misschien toch maar eerst afvallen,ben wel te zwaar.
    maar ik vrij in de vruchtbare periode ik kan het anders niet verklaren.

behalve overgewicht.

2. Niet meer actief

Hoi,

Wij zitten al twee jaar te wachten tot het raak is, ik heb ook overgewicht & ik rook misschien dat het daar ook aanligt we wachten maar af,
    Wel erg moe wordt je er van als het niet lukt

3. Fly

Fly Lid

Feb 19, 2009
    5
    0
    0
    ja bij onze zoon heeft het ook 3 jaar geduurd,woog toen wel 10 kilo lichter,had ook al overgewicht maar niet extreem.

je wordt het weleens zat,maar als het over een jaar nog niet zo is dan stoppen wij ermee,het beinvloed toch je leven en je denkt er toch aan,ook al wil je het niet!

jij ook succes ,hoop dat het je snel gaat lukken.

4. Niet meer actief

Ja wij zijn nu al 2 jaar bezig en blijven hopen, wij hebben nu af gesproken gebeurt het dan is het goed en anders maar niet we rekenen er niet veel meer op.
    Ja het heeft heel erg efect op je leven .
    Hoop voor je dat het snel gebeurt.

5. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meid, balen hoor! Ik weet niet hoeveel overgewicht he hebt en wat het effect is op een mogelijke zwangerschap..

@sweetgirl: ik heb wel gehoord dat meiden die stopten met roken ineens wel zwanger raakten..is dat niet iets wat je nu zou kunnen proberen gezien je al 2 jaar bezig bent? (ik veroordeel het niet hoor heb zelf ook gerookt maar om gezondheidsredenen gestopt)

6. Niet meer actief

Hoi,

Ik las hier en daar op internet ook verhalen dan mensen die gestopt zijn wel zwanger raakte het verminderd he vrichtbaarheid enorm als je meer als 15 sigaretten rookt, en ik rook best veel.
    Ik ga zeker nu ik het van jou ook hoor stoppen altijd de moeite waard en beter voor de gezondheid, dank je voor je tip!

Liefs

Share This Page