Hai allemaal. Maandag 16-2 had ik om 18:00 een posi ovutest en dinsdag 17-2 had ik om 7:00 een nog donkerdere test. Heb de hele dag steken in mn eileiders gehad dus heb die dag ook mn eisprong gehad lijkt mij. Nou viel me op dat ik gisteren en vandaag nog steeds eiwit-achtig slijm heb , maar het is deze maand niet rekbaar geweest. Wie herkent dit? Ben vanmorgen bij de ha geweest en hij zei dat dit normaal is, maar hij had het wel over rekbaar slijm en dat is het niet echt. Thnx allemaal
ben je daarvoor naar de huisarts geweest? pff ik stel zulk soort bezoekjes zo lang mogelijk uit haha maar goed ik heb dat ook wel eens dus hoeft niet veel te zeggen
nee meid, daar ben ik niet voor naar de ha geweest. ik ga nooit zomaar naar de ha. In een ander berichtje had ik al verteld dat ik naar mn ha ging om te melden dat ik zomaar met mn medicijnen ben gestopt. Ben 2mnd terug al gestopt en stelde ha-bezoek steeds uit. Ik had gisteren de assistente aan de lijn en omdat ik medicijnen voor erfelijk iets heb wilde ze dat ik langs kwam. Zo doende, maar dat vertelde ik niet hier omdat dat verder niks met mn vraag te maken had. Had over die afscheiding gelezen dat het kan als je eicel niet bevrucht is
oh okee, dank je! Is dus gewoon afwachten haha. Maar heb nu trouwens nog steeds echt veel slijm. Gek...