Normaal gesproken sla ik dit forumstukje over. Vandaag toch enkele verhalen gelezen. Dames jullie hebben mijn diepste respect hoe jullie met alle behandelingen en soms ook vreselijke teleurstellingen om weten te gaan! *maakt een hele diepe buiging*
Wat lief!!! Het is inderdaad enorm bijzonder hoeveel kracht vrouwen (en laten we de mannen niet vergeten) bij zichzelf ontdekken tijdens zo'n proces. en dan durf ik best van mezelf te zeggen dat ik het relatief makkelijk heb gehad op mijn pad...
Wat lief ! De mmm meiden hebben zeker veel moed en kracht om hun wens uit te laten komen. Maar dat krijgen ze ook hier op het forum door alle meiden die weten waar we het over hebben. En de steun die ieder elkaar geeft.
Heel lief van je! Vanavond wilde ik dit topic ook voorbijgaan (tijden meegelezen enz) en bedacht toen dat ik ook nu best even kan 'kijken' hoe het de anderen vergaat. Het gaat soms zo onbewust, we weten net dat we zwanger zijn en dan ga je al sneller naar andere topics. Wat natuurlijk ook geen zonde is Ik wil er mee zeggen dat ik erg dankbaar ben maar ook zeker niet vergeet waar wij vandaan komen... Voor alle meiden in de MMM, heel veel sterkte en succes!