Net zoals iedereen (waarschijnlijk) kan ik eigenlijk niet langer meer wachten met testen... Maar hoeveel zin heeft het eigenlijk om al een paar dagen voor je NOD te testen? In principe is zaterdag mijn NOD
het is mogelijk om nu al positief te testen maar om duidelijkheid te krijgen is het beter om te wachten succes
Nou ik heb vorige week een predictor gehaald en ik vind het wel zonde om 10 euro "weg te gooien' als het toch niet duidelijk wordt... Nou ik hoop dat ik me kan inhouden... t is voor mij de eerste ronde maar ik hoop niet dat het elke ronde zo gaat... elke keer dat wachten. Niets voor mij!
Ik sluit me bij Firella aan. Het is moeilijk, maar anders kun je net zo goed nu al die euro's in de WC pot spoelen.
hey firella!!ik heb zaterdag ook me nod en kon me niet beheersen dus heb vanmorgen getest:negatief!!.best balen maar hoop dat het voor ons uitblijft!!ga voor je duimen!! liefs maloeke
je zou idd al 4 dgn voor de nod kunnen testen maar wat de keerzijde daarvan is (ondanks dat ik het zelf nog wel af en toe doe hoor) is dat men vaker een bevruchte eicel heeft maar waarbij er iets tijdens de innesteling niet goed gaat of later waardoor het eitje toch afgestoten wordt, en men misschien al eerder dus een positieve test heeft gedaan en later dus toch ongesteld worden.... beter is gewoon proberen te wachten en kun je niet wachten test dan zowieso ook een paar dagen nadat je je periode had moeten krijgen...soms maken mensen zich blij met een letterlijk en figuurlijke "dooie"mus omdat ze dus heel vroeg al postief getest hebben maar waarbij het eitje toch het lichaam uitgedreven is... succes in ieder geval met wachten