Balen

Discussion in 'De bevalling' started by pien25, Sep 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    Hey hey,

Even klagen hoor.. (alvast sorry)

Vandaag ben ik uitgeteld.. De hele zwangerschap had ik het gevoel dat ik veel te vroeg zou gaan bevallen. Niet dus, nog niks aan de hand, geen enkel voorteken. Dit werkt niet echt goed voor mijn humeur.. Ben al een hele tijd chagrijnig en sta er versteld van dat ik nog tranen over heb (jeehhh, hormonen!) Zoals volgens mij iedereen slaap ik niet meer, houd ik liters vocht vast en voel ik me echt beroerd.
    Nou weet ik dat het allemaal voor een goed doel is, en dat houd ik dan ook maar in mijn achterhoofd.

Vanmorgen bij de verloskundige geweest, en die doet er allemaal heel luchtig over.. "Het kan goed nog 2 weken duren".. Op die opmerking zat ik dus net niet te wachten!
    Nou heb ik vandaag een nieuwe afspraak moeten maken bij de vk, en als er dan nog niks aan de hand is mag ik woensdag naar de gyn. Ik hoop dat hij dan gaat inleiden, al zou ik het liefst natuurlijk gewoon een spontane bevalling willen...
    Pff... ik baal zo ontzettend.. Sorry, maar moest gewoon even mijn verhaal kwijt!

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Vervelend voor je hoor. Maar ja er zit weinig anders op! Misschien begint een dezer dagen je bevalling wel. Het kan immers elk moment gebeuren. Ik zou zeggen probeer een beetje te ontspannen(voor zover dat kan). Lekker kopje thee erbij, boekje erbij. Heb je een bad? Lekker even in bad of onder de douche, dat deed mij wel goed toen ik ook zat te wachten;).

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja het is echt balen he meid!!!!! Het is natuurlijk erg gemeen maar ik ging er maar altijd vanuit dat ze 2 weken overtijd zou komen. Wij moesten op he laatst ook nog 3x per week naar het zk aan de ctg enz dan duurt het ook erg lang!!!!

Relax nog lekker geniet nog van je tijd voor je alleen en je zult zien de bevalling begint altijd als je het t minst verwacht!!!
    Oh ja straks ben je alles weer vergeten, weet ik zegt iedereen maar het is echt zo, wij zijn alweer bijna jarig(dezelfde dag geboren)!!!!

Succes en sterkte voor de bevalling die uiteindelijk komen gaat!!!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

zeker balen meid, maar misschien kun je je er idd beter op instellen dat het nog 2 weken duurt, op die manier kun je dat wachten veel beter aan namelijk.

ik was er juist van overtuigd dat ik overtijd ging lopen, dat doen de meeste eerste kindjes namelijk, en ik vond het wel prima.

stomverbaasd was ik toen Ties zich op de uitgerekende datum aandiende. was er nog helemaal niet op voorbereid :)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,838
    113
    Tja, ik ben vorige keer 2 weken overtijd gegaan en houd daar dus nu maar weer rekening mee. Verder begrijp ik je wel hoor, houd verschrikkelijk vocht vast, pas geen schoenen meer, kan niet meer slapen ed. Heel vervelend allemaal, maar voor een gyn waarschijnlijk geen reden om in te leiden hoor!

En eerlijk is eerlijk, ik ben de vorige keer ingeleid en zal dit keer waarschijnlijk weer worden ingeleid, maar dat is naar mijn ervaring niet iets om op te hopen. Kun je mi beter een weekje langer moeten wachten. Het is gewoon een feit dat de meeste vrouwen bevallen tussen 37-42 weken, pas daarna ben je echt overtijd, dus je kunt er maar beter gewoon rekening mee houden. Kan het alleen maar gaan meevallen.

6. 4days

4days Niet meer actief

Balen hoor... :( Het goede nieuws is: nu kan het ECHT niet meer lang duren. :) Wat zijn 2 weekjes nou op 9 maanden? Dik kans dat jij over een paar dagen al met je kindje in je armen zit!

Overigens ik zelf heb ook geen enkel voorteken gehad, geen wee'tje, niks. Het begon gewoon heel ineens, en zette meteen flink door. Dat wil dus niets zegen.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Kan me het wel voorstellen, als je je zo inprent op een einddatum..

Ik denk dat je gewoon even je idee moet bijstellen. En die dagen overleef je wel, want je mag regelmatig naar de VK, er is vast nog wel wat in huis dat moet gebeuren.
    En je hebt genoeg kans dat het ergens binnen 2 weken gaat gebeuren, uit zichzelf..
    (dat zou mijn keuze zijn boven nu inleiden, omdat je lichaam tot 42 weken de kans zou moeten geven om het sein "baby is klaar" te kunnen geven)

Ikzelf was ervan overtuigd om dik over tijd te gaan. Had het hele inleiden na 2 weken idee al in mijn hoofd. Aangezien in de familie er nogal wat late kindjes zijn..
    Ik stond met 41+1 stom verbaasd dat de bevalling begon...
    En dat zonder enkel voorteken, de kleine was nog niet eens ingedaald!

8. appelthee

appelthee Niet meer actief

heeeeeeee ik meende ook dat ik overtijd ging lopen, had met de 35 weeks al de vluchttas klaar. maar de kleine bleef mooi zitten. totdat ik lekker in het zonnetje lag te genieten en hij is met 40=5 geboren :D

9. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

Apr 21, 2008
    298
    0
    0
    Maarja het kan toch net zo goed nog even duren.... kben nu 41+6, en voel nog steeds helemaal niks gebeuren...
    Maar idd, ga er maar van uit dat je 2 weken 'te laat' bevalt, dan valt het minder erg tegen.

en ik vind het nu wel een lekker idee dat je zeker weet dat je je kindje over een paar dagen al vast kan houden!

Share This Page