Balen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juffertje83, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben vanochtend ongesteld geworden! :( Balen! Maar ach, het was pas de 1e ronde. Wel een korte cyclus dan! (25 dagen) en dat na het stoppen met anticonceptie. netjes...
    Klopt ook precies, want het weekend 2 wekn geleden dacht ik m'n eisprong te hebben en had ik rekbaar slijm. Toen ook flink geklust, maar blijkbaar niet raak...
    Jammer...

Dubbel jammer dat m'n vruchtbare periode bij de volgende cyclus net in de wintersport valt want dan is vriendlief thuis en ik in Oostenrijk... de komende tijd word ik dus waarschijnlijk niet zwanger... misschien wel in ronde 3.

We hebben voorlopig nog geen haast, al was het wél erg leuk geweest en hoop je er toch wel op!!

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    het was idd wel leuk geweest maar een eerste cyclus van 25 dagen is echt geweldig!!:D

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

zou haast jaloers worden van zon cyclus :)

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik ben ook gezegend met zo'n korte cyclus (zie handtekening)!!
    Dat is echt geweldig toch! En ik ben ook gezegend met het feit dat ik mijn eisprong voel :D
    Ach, eerste ronde niet raak is inderdaad niet erg toch. En je bent iig ongesteld geworden, dat is ook wel fijn, dat dat werkt!

Succes ermee ;)

5. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Zeker balen voor je!
    Jouw berichtje zet mij wel weer ff met 2 benen op de grond... ook voor mij de 1e ronde en hebben afgelopen dagen veel geklust, maar dat wil dus niks zeggen. Weet ik wel, maar het zou zo leuk zijn hè!

6. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben inderdaad al lang blij dat m'n 1e cylcus niet zo lang duurde. Ik gebruik wel de pillen 'etos zwanger worden' en die reguleren het blijkbaar ook...

Ik heb wel rond en op de dag van m'n eisprong flink geklust, maar dat is dus inderdaad geen garantie.. Ik dacht hem te voelen, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker of dat zo was...(geen ovulatietesten gebruikt) maar precies 2 weken na eisprong ben ik wel ongesteld geworden, dus het kan wel kloppen m'n gevoel.

Ach, het is jammer, maar het zou echt een wonder geweest zijn als het nu al raak was. Ik vind het wel jammer dat ik m'n 2e vruchtbare periode op wintersport ben zonder vriendlief, dus dat het nog wel even zal duren sowieso... maar ja daar is niets meer aan te veranderen.

Een vraagje: zal ik m'n banner voor volgende maand nu ook op 25 dagen instellen? Of 28 aanhouden?

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Gewoon maar op 25, en dan zie je het wel. Bij mij was het de 2e ronde hetzelfde.

Denk ook dat het je eisprong wel is geweest, sommige meiden kunnen die voelen. Testen (ovu) is ook nog niet echt nodig, meestal pas gebruiken als je het echt niet weet en als je een vreemde cyclus hebt kan het handig zijn.

Balen dat je de 2e ronde even niet kan. Maar dan ga je er de 3e ronde weer lekker tegenaan toch? Ik heb mn NOD als ik op vakantie ben. Ik ga zonder mn vriend op vakantie, is ook wel vreemd!

8. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    De dagen voor de reis toch maar al flink klussen, wie weet komt ei iets eerder of blijven de spermatjes goed hangen tot het wel zover is ;) en anders maar 1 ronde overslaan.. is ook niet zo'n ramp nee..

Ik ga de banner maar op 25 zetten dan! Is dat trouwens niet te kort? Ik hoorde dat je bij een korte cyclus weinig kans hebt op een eisprong? Maar dat zal dan wel veel korter dan 25 dagen zijn neem ik aan?

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jep. Pas als je cyclus korter is dan 21 dagen moet je je zorgen gaan maken. Nou ja, zorgen.. Dan is de kans gewoon groot dat je geen eisprong hebt. Een cyclus van 25 dagen is helemaal goed :D En relaxed kort!

Op welke cyclusdag gaat je vriend weg?

10. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, jij hebt ook een korte cyclus! Ik ben benieuwd of die van mij regelmatig blijft.

Deel Deze Pagina