Ik ben weer terug bij af. Ik ben in januari gestart met provera en clomid. Nu reageerde ik goed op de provera dus ik hoefde in februari die niet meer te slikken want ik werd uit mezelf ongesteld. Nu in april werd ik niet ongesteld dus ik dacht ik ben zwanger ik heb verscheidende test gedaan ik dacht echt ik ben zwanger. Toen moesten we naar de gyn en die kon niks zien dus voor de zekerheid een test gedaan maar die ik thuis had gedaan wees positief maar bij het ziekenhuis wees negatief dus conclusie niet zwanger. Dat was even effe een dipje zelfs voor mijn man want die zei ook hoe kan dat dan. Nu is mijn vraag kan het zijn dat door de hormonen ik een positieve test kreeg. Nu zijn we door gestuurd naar zwolle naar de fertiliteitsafdeling.
wat vreemd dit, maar jouw test was wel positief? misschien miskraam of gewoon toch zwanger.. ik zou thuisnog een keer testen.. wat voor soort test hebben ze gedaan? en kunnen ze geen bloedprikken
raar zeg kunnen ze idd geen bloed prikken misschien ligt het er ook aan wat voor test je hebt gebruikt hopelijk is het wel raak en anders succes in zwolle hopelijk kunnen ze je daar verder helpen
ik heb thuis een kruidvat test gedaan en in het ziekenhuis een urine test. Maar dat heb ik trouwens ook nog vergeten ik heb wel een inwendige echo gehad en daar kon de gyn niks op zien dus daarom heb ik nu zoiets van ik ben niet zwanger anders ga ik alleen hopen.
@ Patricia....wat een rotsituatie meid! Hoop dat je snel van je onzekerheid afkomt! Balen hoor! Liefs Marjo
nou ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben en in juni moeten we toch naar Zwolle. Als het dan wel zo is dan komen ze er dan wel achter maar ik denk ( dit hou ik mezelf ook voor) dat ik gewoon weer een maand heb overgeslagen en dan zie ik in juni wel weer.