vanavond eerste date met iemand hier van ZP...... super leuk!! we appen al een tijdje, en klikt erg leuk... dus vanavond gaan we samen uit eten. Wel spannend maar lijkt me erg gezellig!! en dat naar aanleiding van haar topic 'leuke contacten'. Meer mensen hier al ge-date? haha
Have fun! Wij hebben geregeld baby date met de mei mama's en met 1 van de mama's ooo al aantal x samen gebabydate
Hier ook regelmatig een "date" met iemand van ZP. Ze was zelfs op mijn bruiloft onze fotografe en ze heeft de babyshoot gedaan van mijn kleine man. Verder gaan we weleens samen lunchen of iets anders (nu met beide een kleintje iets minder aan het daten)
wat leuk!! Hier heb ik echte vriendinnen overgehouden aan zp! Met sem kletsten we allemaal bij de febr mama,s 2010 daarvan is nog een klein groepje over en we hebben regelmatig meetingen enz hartstikke leuk.
Wat leuk! Veel plezier! Ik heb aan een ander forum een vriendin overgehouden die ik bijna dagelijks spreek en eens in de zoveel tijd gaan we iets leuk doen. Een duidelijk gevalletje niet verwacht, toch gekregen!
Hier ook een aantal leuke contacten opgebouwd via zp. We gaan dingen doen met kids en ook zonder. Morgenvroeg met een aantal naar de kleuterbios en in maart een high tea met workshop en tussendoor nog meetings
Leuk veel plezier!!! Ik heb ook wel eens via ZP afgesproken hahaha. Heb er hele leuke vriendschappen aan over gehouden en een heel leuk meiden clubje.
Jups hier ook.. Sowieso stuk of 20 tweelingmama's waar we proberen zker 1 x in t jaar af te spreken En een lief dinnetje aan overgehouden en drinken nu minimaal 1 x in de week samen kop koffie oid.. Dus veel plezier!