Bruin slijm op dag 8 na tp

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poema, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Zoals de titel al zegt, ik zag net bij het afvegen een heel minuscuul bruin sliertje slijm. Ik zit op dag 8 na de tp. Nu google is me natuurlijk gelijk een ongeluk met wat dit kan betekenen, goed of fout, maarja kan niks vinden... Natuurlijk weet ik wel dat het nog alle kanten op kan gaan zolang het geen rood bloed is, maar toch. Zit natuurlijk gelijk in de stress...
    Op 30 januari zijn bij mij twee embryo's teruggeplaatst. En nu dus dit. Kan dit ook nog een goed teken zijn? Of kan het ook betekenen dat er er eentje word afgestoten? Of...???? Nouja, kortom, alle ervaringen zijn welkom!
    Het was overigens echt heeeeeeeel weinig, het is dat ik zo zit te speuren dat ik het zag...

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoi Poema, balen dat dit gebeurt want dan ga je natuurlijk onwijs twijfelen. Het kán een innestellingsbloeding zijn maar het kán ook een aankondiging zijn dat je ongesteld zou kunnen worden. Vanaf wanneer mag je testen? Ik hoop zooooo voor je dat het de eerste optie gaat worden en dat het een innestelling is. Ik ga voor je duimen, laat wat weten oke?

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hmm wat spannend, kan me je gevoel zo goed voorstellen!
    Het kan idd zoals je overal leest, alle kanten op gaan...
    Blijven wachten is het enige wat je kunt, je kunt er verder ook niks aan doen!
    Sterkte meid, hopelijk straks toch met'n goede afloop!
    Xxx

Deel Deze Pagina