nou ik gooi hem er ook maar ff in, ik twijfel zo......... op het laatst bij de echo zag ik wel de beroemde hamburger om maar zo te zeggen alleen was ons meisje zo actief dat ze gelijk haar kontje ervoor gooide zodat jet het niet meer kon zien en ze geen foto er meer van kon maken helaas
Haha zullen we er 1 topic van maken? De twijfel(achtige) meisjes Jij Wuppie en ik twijfelen alle3 volgens mij.
Nou hier ons hopelijke "meisje". Drs papa was er eigenlijk wel cker van! Ik zal er vanavond nog 1 opzetten ( of kijk even in mijn twijfel topic) deze is met mijn telefoon gemaakt. Ik stond vanmiddag voor de Hema met mijn kadokaart maar ik durf het gewoon niet. Drs papa zegt een meisje, pendels potty shots nub zegt een meisje (ok zegt niets maar toch) ons gevoel zegt ook een meisje. Maar door alle spookverhalen twijfel ik toch.
Erg he dat getwijfel!! Maar wij hebben alle3 alleen jongens op de wereld gezet, dat maakt t extra onwerkelijk!!
Ja verschrikkelijk. Het is zo een absurde grote wens van ons. Als ik zo mijn echo's zie dan denk ik ja en dan de vastberadenheid van drs papa die zo zonder twijfel de lipjes aanwees enzo. Steeds even kijken naar handjes voetjes benen armen etc etc om tussen door steeds terug te komen op het geslacht, een meisje. Ik vind jullie echo's trouwens erg duidelijk hoor
Ik twijfel ook hoor ik heb nl 5 gezonde knullen en nu kreeg ik te horen zwanger te zijn van een meid... Hier mijn 20 weken echo
Jongens zijn ook echt geweldig hoor! Zou ze voor geen goed hebben moeten missen. Maar ook nog n dochter erbij is toch wel echt n geschenk! Ik vind jouwe wel duidelijk hoor missy. Maar ik ben er niet goed in! Ik ben bij mijne juist bang dat het piemeltje naar boven verstopt zit ofzo en de streepjes toch n zakje zijn.....
Ja echt waar, jullie alle 3 heel zeker. Onje, ik zie bij jou heel duidelijk de schaamlipjes enzo dus kan gewoon niet anders dan een meisje zijn.
Ik heb stiekem zin om de echo van onze knul er in te gooien en te vragen wat jullie van mijn dochter vinden, om te kijken wie van jullie weer heel erg gaat twijfelen. Maar dat is wel héél erg pesten - dus ik doe het niet. Ik zie ook heel overduidelijk meiden bij jullie
Dankje Charise toch iets meer gerust gesteld. Oh niet pesten hoor Joycey ik ben niet in "de mood" voor pesten haha Volgende week zaterdag een echo bij Ite boerema daar hoop ik nogmaals te horen dat het een meisje is !
ik heb maandag weer een echo bij de gyn, ga haar gewoon mijn echo laten zien en vragen of ze er toch ff naar wil kijken....wie weet kijkt ze ook wel ff met haar echo net ff gekeken op youtube naar vergelijkende echo's en dezelfde termijnen maar ben al een heel stuk rustiger en ben nu aan het kijken voor een leuk haarbandje hahaha ga morgen naar de winkel eens kijken of ik wat leuks kan scooren!!
Ik wou dat ik zo snel alweer aan de beurt was voor nog een echo! Ik moet nog 2,5 week wachten helaas.....
Ik heb precies hetzelfde. Gister echo gehad. Ik zie wel een hamburger, alleen snap ik niet zo goed hoe het moet zien. Het lijkt net of die 2 streepjes dwars liggen ipv anders. wat denken jullie te zien? http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/433320-krijgen-dochter.html
Ik zie het hoor Vlin! Een meisje! Ik vind het zelf moeilijk te geloven omdat het a) zo vroeg is maarja drs papa is absoluut geen beginner!! B) omdat ik het zo ontzettend graag wil. Wij krijgen allemaal een meisje meiden!! Zodra wij het allemaal echt geloven kunnen we "los" lekker onze koopjes aan elkaar showen!