Balen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linajo, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linajo

    Linajo Lid

    26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    Hoi allemaal,

    Even uitrazen! Ben deze morgen ongesteld geworden en deze keer ben ik het echt beu, beu, beu! WAAAAAAAAA!
    Nu op naar ronde 12! Thans deze keer was ik er zo van overtuigd dat het raak was! (al clomid, operatie en miskraam achter de rug) Deze maand had ik weinig stress (verlof) en hebben we enorm goed geklusd(ook rond de dag van eisprong) en nu nog niks! Wat moet een mens nog meer doen! Dit is echt balen.

    Ik voel aan me zelf dat dit de laatste druppel was en weet met mezelf geen raad meer. Goed dat men vriend nog positief is ingesteld.
    Sorry meiden voor deze klaagzang, maar ik hoop dat het nu wat van me af is en dat ik er weer een ronde tegen aan kan.
    Ik hoop dat ik me niet meer in de maling laat nemen en dat ik terug mijn gewone leventje zijn gang kan laten gaan (zonder het wordt eens zwangersyndroom)

    Succes aan mezelf en alle andere!
    Dikke knuf
     
  2. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    zo ja ik snap dat je het nu helemaal beu bent!echt heel jammer voor je, hopelijk is het snel raak!
    veel succes
     
  3. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik ken dat gevoel, om de dag klussen enz. En dan nog geen resultaat. Ik werd in de 13e ronde zwanger. Ik wens je veel succes.
     
  4. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meis kut is het gewoon
    Maar koppie omhoog houden
    ik weet het is moeilijk ben zelf ook al 25 mnd verder en een mk gehad
    Maar ik duim voor je deze ronde
     
  5. Linajo

    Linajo Lid

    26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    Bedankt hè!

    Vandaag gaat het weer stukken beter. In september terug naar gyn en we zullen dan wel weer opnieuw zien. Ik ga het proberen deze maand wat uit mijn hoofd te zetten. proberen, zeg ik hè. Want nu zeg ik dit, maar over 15 dagen ben ik er toch weer mee bezig!

    ik duim voor jullie mee :thumup:
     
  6. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    fijn meis ja na je ei begint de ellende vaak weer
     

Deel Deze Pagina