balen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovelygirl25, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit klinkt misschien niet eerlijk omdat ik me erg van bewust ben dat er vrouwen heel lang over doen. Ik zit in me tweede ronde net getest niet zwanger.
    Gister vertelde een vriendin zwanger is gelijk in de eerste maand. Ik baal nu zo dat ik niet zwanger ben want wil het zo graag. Ik vind het heel leuk voor die vriendin maar baal aan de anderen kant ook van. Voel me daar schuldig over
    Moest het even kwijt

2. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Als je het heel graag wilt dan is het elke keer balen als de test negatief is, wat misschien kan werken is je er niet te veel op focussen dat die test positief moet zijn. Proberen los te laten, is heel moeilijk natuurlijk zeker als een vriendin in 1 keer zwanger raakt. Vergeet niet dat dit meer uitzondering is dan regel!

3. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Niet verdrietig zijn! :)
    Er staat echt een jaar voor gemiddeld. Je geduld wordt wel beloond!

4. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het is geduld hebben.

Maar ben toch gaan twijfelen kruidvat test gedaan eerste liep niet goed door dus een tweede gedaan. Eerst was die verkeert was gegaan helemaal rolse en die ander wit heb ik bij de tweede niet 5 min gewacht dacht is negatief. Na 30 wou ik ze weg gooien zijn ze allebei positief ben nu helemaal in twijfel.
    Als weekend nog niet ongesteld ben nog een keer testen wel spannend nu

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Het tweede streepje moet er binnen de afleestijd staan voor een betrouwbare uitslag. Over een paar dagen nog eens testen, dan heb je waarschijnlijk meer duidelijkheid (als je niet in de tussentijd ongesteld bent geworden).

Deel Deze Pagina