Hallo allemaal, Ik zal me eerst eventjes voorstellen.Ik ben een nederlands meisje van 23 jaar oud.Ik ben getrouwd met een Balinese jongen,en in mijn 6e week op dit moment.Ik ben net teruggekomen uit Bali(daar ben ik zwanger geworden) en ga in Mei weer terug.Ik had een vraag,en ik hoop dat iemand mij iets kan vertellen.Ik woon op Bali,Indonesia,maar mijn ouders wonen in Nederland.Ik ga in Nederland bevallen,maar daarna wil ik het liefst zo snel mogelijk terug naar huis (Bali) samen met mijn man.Hoe oud moet het kindje ongeveer zijn om te kunnen vliegen,of is dat verschilllend per baby.Het is gebruikelijk voor gemixte koppels op Bali om het kindje te krijgen in het land van herkomst van de moeder(nederland,amerika,australie)in verband met betere ziekenhuizen,maar daarna komen ze allemaal meteen terug naar Indonesie,ik vroeg me af of iemand misschien weet wat de gebruikelijke leeftijd ongeveer is voor een pasgeboren baby om mee te kunnen nemen in een vliegtuig. alvast bedankt voor eventuele reacties.xx
hoi, een baby moet minimaal 6 weken oud zijn voordat het kindje mag vliegen. dus na de kraamtijd pas. groetjes chiquita