Ik ben op zoek naar een leuk uitje in de buurt van Amsterdam. Mag gerust een uurtje rijden zijn vanaf A;dam. maar om de regio een beetje aan te geven. Heeft iemand nog tips? Het moet wel iets zijn waar we de hele dag ons kunnen vermaken. Mn kinderen zijn 4 en 7. En ik zoek het liefst iets wat buiten is. Ik heb gekeken naar Avifauna. Maar ik weet niet of dat leuk genoeg is voor een hele dag? Familiepark Drievliet lijkt me erg leuk. Maar vind ik best aan de prijs. Ik kwam Fort Drakensteijn nog tegen. Is een soort speeltuin maar wel groot? Ik kan alleen geen toegangsprijs vinden. Tips en ervaringen zijn erg welkom.
Sprookjes wonderland is leuk! Wat ook leuk is is landgoed hoenderdaal. Is een dierentuin maar dan nog leuk betaalbaar. Google maar eens.
Ik woon niet in de buurt van A'dam, maar wil graag een keertje er naartoe. Maar ik krijg al een paniekaanval als ik aan die drukte denk, rijden IN de stad en dan nog parkeerplek zien te vinden. Misschien overdrijf ik, maar ik heb nog nooit in grote steden gereden. Als ik ergens naartoe moet voor de 1e keer, loop ik dagen van tevoren op Google maps de omgeving te onderzoeken. Pffff voel me zo stom
Dan maak je het jezelf makkelijker en ga je met het ov. Zou ik je sowieso aanraden als je naar de binnenstad wil gaan.
Openluchtmuseum Enkhuizen Sprookjesbos Enkhuizen Oud Valkeveen Naarden Aviodrome Lelystad Dierenpark Amersfoort Linnaeushof Sommige kan je ook met museumjaarkaart doen.
Dank dames. Ik denk dat ik hier wel wat mee kan. Wat betreft rijden in A'dam zelf. Daar heb ik geen moeite mee. Maar je betaald kapitalen voor parkeren. Dus ik zet de auto dan op een parkeerplaats buiten de stad en stap op OV over. Dat is veel handiger.
Alleen in de speeltuin van avifauna kunnen mijn kinderen zich al een hele dag vermaken! Park zelf heeft behalve vogels ondertussen ook diverse aapjes waar je net als in de apenheul, echt tussen kan lopen. Daarnaast zijn er diverse vogelshows en hebben ze ook speurtochten uitgezet voor kinderen. Parkeren is trouwens gratis bij avifauna.
Gewoon buiten de stad parkeren en dan met openbaar vervoer. En zo druk is het daar ook niet. Vorig jaar zaten we op een vakantiepark in volendam. Vanaf daar kun je zelfs met de fiets.
Ik woon zelf in Limburg, dat is wel heel anders! Als ik bijvoorbeeld de stad in wil om te shoppen, waar kan ik mn auto het beste laten?