Ik zie iedereen in van die leuke Maxidresses Ik wil ook!! Mijn buik is alleen niet mijn sterkste punt.. (Die is nogal aanwezig) Iemand enig idee welke een beetje met een a-lijn valt? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Al een beetje rond gekeken in winkels maar vind ze nog niet echt
Er zijn wel maxi jurken waarbij de 'taille' net onder de buste valt en daarna leuk uitwaaieren. Dan valt een buikje niet zo op. Bij h&M hebben ze deze en ongetwijfeld hebben merkjes als only, Vila en vero moda deze ook. Hier een voorbeeldje. Product Detail | H&M NL
Ik heb vanmiddag eentje gekocht met een zelfde model als Miss Appletree noemde. Legt de aandacht mooi op de bovenkant! Buikje valt niet op.
Aaaah i love it! Heb vorige zomer in niks anders gelopen. Ik heb zowel strapples als met bandjes, maar wel allemaal strak onder de borst en dan wijd. Even denken waar ik ze gehaald heb. Maar o.a. Bij forever 21, miss etam, new look, h&m. Als je een beetje handig bent kun je hem ook zelf maken, heb ik er 1 gedaan. Ik ben nu nog op zoek naar zo'n jogging jurk tot op de knie. Maar helaas heb ik die nog niet in een plus size gevonden.
Ik heb hem gekocht bij een kledingwinkel hier in de buurt. Net even gezocht, het is de graphic rose print maxi dress van Izabel. In het zwart/wit, heb een crematie morgen.
Action heeft leuke vrolijke maxi dress met een strakke borst en de rest kleed mooi af. Kost 6 euro ofzo