Ballerina met of zonder sok?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sneeuw, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier vandaag ballerina's. Mét sokken. En ik heb zoveel complimenten gehad over hoe leuk ze eruit zagen (eerlijk waar).

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn dochter draagt ballerina's nu met (bijpassende) sokken. Ik ga geen blaren etc. riskeren, omdat het volgens modebeeld "not done" is om sokken in ballerina's te dragen. Het is een kind en kinderen moeten in mijn optiek zo comfortabel mogelijk lopen. Leren ballerina's zijn in het begin ook nog eens erg stug en moeten ingelopen worden. Blote voeten in leren ballerina's kan (zeker in het begin) best pijnlijk zijn. Ik heb zelf ook leren ballerina's, maar heb daar in het begin met inlopen met blote voeten echt flink last van gehad.

En wat een ander ervan vindt? Zal me een zorg zijn ;) Mijn dochter loopt ook op Crocs en zomers krijgt ze Birkenstocks. Beide merken zijn ook niet altijd geliefd bij iedereen.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hihi, ik vind Crocs en Birckenstocks afschuwelijk,maar bij kleine voetjes vind ik ze wel schattig staan!
    Hier ook geen voorstander van sokken in ballerina's, maar het is wel fijn om ze eerst in te lopen. Ik ga dus maar kijken voor enkelsokjes ofzo...
    Die kousenvoetjes verkopen ze denk ik niet in kleine maatjes?

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Zonder sokken, ik vind het net zoiets als sandalen met sokken, niet mooi.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Met die gevoelstemperatuur gaan hier dus sneakers aan.

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Maar je kind hoeft toch niet perse ballerina's aan...

Als je kind blaren krijgt van schoenen dan doe je andere schoenen aan..

Maar goed ik zal wel heel simpel zijn..

Ik vind ballerina's met sokken not done, of je nou 2 of 70 bent...

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Gewoon, normale schoenen...

Ik ga toch als het koud is ook niet mn slippers aan doen met sokken omdat ik perse slippers aan wil...

Als het koud is trek ik gewoon dichte schoenen aan, zowel bij mijzelf als bij zoon

8. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    image.jpg
    Zoiets zou k doen, ook trouws voor andere korte instappers lage allstars ondanks de korte sokjes zie je altijd een randje. Kan me er aan irriteren. Dit zijn dus die mini sokjes ideaal!

9. 2jees

2jees Niet meer actief

En die dingen wippen dus meteen uit met lopen. Althans bij mezelf, ik ga er van uit dan bij kinderen zeker ;)

10. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Oh nee sokken in ballerina's vind ik echt geen gezicht!
    Toevallig gister en vandaag nog kindjes mee zien lopen dat ik dacht nee afschuwelijk! Doe ze dan sneakers of een dichte schoen aan als ze het niet lekker vinden zitten of je het te koud vind zonder sok(zo denk ik dan). Zelf doe ik toch ook geen sokken aan in ballerina's of slippers, Waarom zou mijn kind dan wel voor schut moeten lopen denk ik dan? Want sorry dat vind ik persoonlijk voor schut.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier in het begin wel sokken om ze in te lopen. Zonder krijgen ze blaren (bij de jongste dit weekend geprobeerd...). Van de zomer gaat het als het goed is goed zonder sok dus dan blijft de sok uit. Tja ik vind het met sok ook niet geweldig staan, maar ik zie geen andere oplossing ;)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Meestal krijg je blaren als je schoenen zonder sokken aan doet. En straks in de zomer trekken de kinderen hun ballerina's aan. Gympen zijn dan geen porem vind ik. Vind eigenlijk vooral ballerina's daar geschikt voor en die moeten ingelopen worden.

Deel Deze Pagina