Mijn favo ballarina's zijn kapot, het zijn die van de action (dit jaar) merk fancy met bloemetjes erin. Wie heeft ze ongebruikt in de kast liggen? Je zou me er heel blij mee maken! (of misschien een action die ze nog verkoopt?) Ik doe echt alles op die dingen haha
Graag! Alle neutrale kleuren zijn welkom (oud roze, bruin, zwart, wit) volgensmij was er als enige knalkleur rood, die hoef ik niet. Ze hebben een ronde snuit en een veterstrikje erop! Betaal natuurlijk gewoon!
Ik kan morgen kijken moet morgen 8 uur stadhuis zijn dus daarna ff ontbijten bij de hema en dan ga ik een aantal winkels langs waar onder de action voor u
ik heb ook zoiets gekocht maar dan bij de primark.. die dingen lopen heerlijk en kosten welgeteld 5euro! miss daar even kijken als je niet slaagt bij de action
Primark, vaker over gehoord, nog nooit geweest. Hebben die een webshop? Volgens mij geen winkels in mijn buurt..
ik heb voor je gekeken en ze hebben ze hier nog stuur me een pb als je wilt dan kan ik ze nog halen en welke kleur je het liefst hebt hoor het wel groetjes