Ballet?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ringeling, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nee.... Vlakbij zuidplein/ahoy :)
    Dus in het centrum onder etenstijd... Is gewoon ontzettend onhandig.

Heb hier trouwens van opa geleerd dat beenwarmers juist vooral nuttig zijn en niet enkel mooi.
    Maar goed.. Je kunt misschien wel minder goed zien of de beweging echt helemaal goed gaat.

Nu doen we kleuterdans.. En dankzij de klassieke juf kent ze toch wel een aantal posities al.
    En ze dansen ook echt in verhaaltjes... Vandaag was het thema duidelijk winter... Ze hebben oa gedanst als een sneeuwvlok :)

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    @Saskia78: Ik ga je een pb sturen. :)

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ow wat grappig. Mijn dochter zit op de maandagmiddaggroep. In Zuidplein was ze een bloemetje. Ik heb toen 15 tutuutjes gemaakt.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zeker onhandig, ik heb zelf van mijn 3,5 tot mijn 18e bij Henny Pieck op ballet gezeten. Ik was de jongste die ze ooit aan heeft genomen, mijn moeder ging met enige regelmaat vanaf mijn 2,5 e kijken met mij omdat ik zooooooooooo graag wilde, maar ik was nog te jong. Omdat ik zo graag wilde mocht ik toch eerder beginnen :)

Idd mogen ze hier (ik woon nu in Twente) geen beenwarmers aan, ivm het bekijken of de beweging wel goed gaat, maar voor de spieren is het wel weer beter.

Wat leuk dat ze bij jullie in verhaaltjes dansen. als een sneeuwvlok....... kan me er niet zo heel goed wat bij bedenken, maar het lijkt me geweldig voor die kleintjes. Ik weet ook nog niet of mijn dochter het echt wil. Op dit moment nog wel, maar ze hebben hier ook een volksdansgroep voor peuters (met klompjes) :D Lijkt me ook wel heel leuk. eerst maar eens even wachten tot ze 3,5 is en dan gaan we naar beiden om te kijken wat haar leuk lijkt.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hebben ze bij Papillon geen beenwarmers? Of bestaat die winkel niet meer in Rotterdam?

6. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Balletschool Violetta in Ridderkerk.
    www.balletstudiovioletta.nl/

7. Saskia78

@mamabri: ik heb het zelf ook niet gezien.. het was iets met zo sierlijk mogelijk over de grond rollen begreep ik van opa? :)

opa was beetje afgeleid door andere dingen vrees ik..
    die is sportdocent en kijkt dus altijd een beetje door een beroepsmatige bril naar wat ze doen :)
    of ze het goed bij kan benen.. of het motorisch lukt etc :)
    in principe mag je als ouders ook niet kijken.. maar soms kun je het laatste kwartier even heel zachtjes naar binnen glippen en dan vanachter in de zaal eventjes meekijken.

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn nichtje zit ook op ballet, in die is nu 3.
    ze vindt het prachtig.
    Ik heb ons meisje ook al opgegeven maar dan gewoon kinderdans.

9. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Wat kost het bij jullie ballet?
    Zat te kijken voor onze dochter maar vind best prijzig!

10. Saskia78

wij doen dit..
    Kleuterdans

187 euro vodn ik wel vrij duur klinken.. maar omgerekend naar bedrag per les viel het ineens toch wel mee :)

11. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Mijn dochter zit op de donderdagmiddaggroep. Tijdens de voorstelling was ik hulpmoeder bij de bijtjes en vlindertjes, dus precies niet bij jouw dochter haha..

Deel Deze Pagina