balletjes bij je man vroeger niet goed ingedaald en zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lorreke, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Balen zeg!! veel succes maandag!!

2. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ook bij mijn vriend is dit het geval bij 1 van de ballen.
    wij zijn nu inmiddels 12 maanden aan het proberen en ik denk serieus dat het eraan ligt dat het toen operatief is gedaan.
    ik denk dat het toch een oorzaak is dat zijn zaad minder actief is...wij hebben dat nog niet laten testen en als het deze maand niet raak is gaan we dat zkkr doen.

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Bij mijn man is één zaadbal operatief op z'n plaats gezet. Hij weet niet meer hoe oud hij was, maar denkt een jaar of 8/9. Eigenlijk te laat. Die ene zaadbal is nooit goed ontwikkeld. Is echt een klein dingetje, dat ook niks doet. De andere bal is wel normaal ontwikkeld en produceert gewoon zaad.

4. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Mijn man is ook op jonge leeftijd eraan geopereerd maar helaas niet gebaat. Hij is onvruchtbaar heeft werkelijk geen zaadcellen, wij zijn nou bezig met donorzaad.

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Wat een verhalen, en echt balen dat het niet lukt!
    Nu zakt de hoop weer een beetje weg, maar goed we gaan gewoon weer proberen, heb ovu testen gekocht dus ga daar gelijk maar mee aan de slag, en heel hard blijven hopen dat het toch gaat lukken.
    Ik hoop ook dat het jullie allemaal lukt!
    Blij dat we er zo over kunnen praten :)

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Vanavond bij schoonmoeder op visite geweest en het over de operatie van vroeger gehad.

Blijkt nu dus dat toen hij baby was alles goed was, en goed was ingedaald,
    Bij de schoolarts was toen 8 jaar bleek dat ze niet goed meer zaten en toen weer omhoog zaten, terwijl dat de voorgaande jaren niet zo was.
    Dus pas op 8 jarige leeftijd ware ze ineens ``weg``
    Toen heeft vl gelijk operatie gehad waarbij ze alleen zijn balletjes terug hebben geplaatst, verder was alles in orde.

Dus ben heel benieuwd

iemand hier ervaring mee dat alles in het begin goed was en pas op latere leeftijd niet goed was.
    Of weet iemand waar ik hier wat informatie over kan vinden ivm vruchtbaarheid??

7. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Hier is manlief ook geopereerd op 8/9 jarige leeftijd aan niet-ingedaalde balletjes. Maar waarschijnlijk heeft hij ook een verstopping in de zaadleiders. Hij heeft in januari een PESA gehad met goed resultaat, namelijk 3 rietjes met zaad. (1 rietje= 1 icsi-poging )

We zijn nu bezig met onze 2e icsi poging, morgen hebben we de 3e terugplaatsing. De 1e poging hadden we 1 verse terugplaatsing en een cryo terugplaatsing, maar helaas allebei niet gelukt.

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Wat vervelend dat het de niet is gelukt! ik hoop dat het morgen wl gaat lukken!!

Bij mijn vriend was toen hij werd geopereerd alles verder helemaal in orde, ook bij de nacontroles was ales helemaal in orde,toen hij baby was waren de balletjes wel ingedaald,en bij alle controles op het consultatiebureau ook, alleen toen hij jaar of 8 was controle schoolarts en toen waren ze niet goed ingedaald.
    Beetje apart, maar het bestaat.

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    @meid85 : hoe is het met jullie afgelopen ???

10. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Mijn vriend had dat ook, is er ook aan geopereerd.
    Bij ons eerste kind was het meteen raak.

Succes!

11. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Bedankt dat geeft toch nog hoop :D
    Wij zitten nu in ronde 3, maar 1e keer niet echt op gelet etc dus eigenlijk ronde 2 ;)

12. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeft mijn schoonvader ook en na de eerste ronde kwam mijn man :D

13. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Bedankt voor de reactie :D
    Ben blij te horen dat ook mensen een positieve ``ervaring`` hiermee hebben, geeft toch altijd weer beetje hoop,
    Ik zit nu op wachtbankje, NOD is 2 deceber, altijd weer spannend, stiekem hopen we beide dat het raak is en we het met kerst kunnen vertellen lijkt ons een leuk cadeautje,, maar goed daar hopen we op, we gaan heel hard duimen draaien :D

14. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Bij mijn man is hij pas op zijn 13e geopereerd, met de gevolgen dat hij dus zeer verminderd vruchtbaar is helaas :( Volgens mij als het voor het 5e jaar gebeurt heeft t weinig consequenties.

Wij hebben onze oudste geadopteerd de jongste is van een donor en deze zw van dezelfde donor.

15. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Graag gedaan en ik duim voor je dat het snel mag lukken!

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Jeetje dat is ook heftig.. op zijn 5e zaten zijn balletjes er nog gewoon, alles zat op zijn plaats totdat er schoolarts controle was toen hij 8 jaar was, toen pas waren ze ineens weg,

17. Calimerootje

Calimerootje Niet meer actief

Ex had dit ook. Als baby zijnde wel goed ingedaald, daarna toch omhoog geschoten. Hij was onvruchtbaar. Nog tese operatie gehad, maar niets gevonden. Dochter is dan ook van een donor.

Waarom laat je het zaad niet alvast testen? Scheelt je een hoop onzekerheid.

18. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    We zijn net sinds septmber bezig en oktober en deze maand gericht zeg maar, we willen het nog even afwachten en dan inderdaad naar de huisarts.
    Gezien ze zeggen dat er pas iets aan gedaan word als je een jaar bezig bent.

19. Calimerootje

Calimerootje Niet meer actief

@ lorreke, normaal is het ook een jaar. Maar met zijn geschiedenis kan ik me voorstellen dat ze best zijn zaad willen checken.

20. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    helaas vandaag te horen gekregen dat het zaad van mijn man voor 65 procent dood is... nu doorverwijzing naar een vruchtbaarheidscentrum...

Deel Deze Pagina