balletjes bij je man vroeger niet goed ingedaald en zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lorreke, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Heb alles even gelezen.
    Hier verder met vriend geen problemen van vroeger of iets. Maar qua leeftijden komen we wel aardig overeen. Ook een oudere vriend en we schelen beide een jaar met jullie.

Hier hebben we 14 maand gewacht op ons wondertje.
    Liepen Maart dit jaar net bij de gyn omdat het maar niet wou. Bloedonderzoek en echo's gehad. Alles leek in orde dus we zouden naar huis gestuurd worden met de opdracht nog maar even zelf te proberen.

Zou nog gebeld worden voor de laatste bloeduitslag en aangezien ik 1 dag voor Nod gebeld zou worden had ik voor de gein maar even een testje gedaan, dacht, kan ik in ieder geval vertellen dat het weer niet zo is. Maar het verhaal was anders, de test was positief en inmiddels alweer bijna 24 in verwachting van ons wondertje.

Vermoeden zelf dat doordat we bij de gyn liepen juist de spanning/stress er wat af was. Maar maakt niet uit hoe het kan dat het opeens wel raak was, we zijn ontzettend gelukkig ermee. Dus ook na langere tijd kan het zo spontaan nog raak zijn!.

Dacht zou je even een positief verhaal doen!.

2. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Geen idee eigenlijk! Had afspraak al gemaakt in januari omdat ik nog nooit bij gynaecoloog geweest ben ! Ik hoop dat wij ook al zaadtest mogen doen en enkele onderzoeken bij mij!

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Djoni : bedankt voor het positieve verhaal ! :D

Dansprinsesje : hoezo had je afspraak al in januari gemaakt ??

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    we hebben de uitslag op papier opgehaald, de ass vvan vervangdende ha zei dat het goed was, maar wij twijfelen heel erg :(
    Vinden het er zelf namelijk niet goed uit zien.

dit was de uitslag.

De volume: is 2.2
    Viscositeit : verhoog
    aspect : grijs-w
    ph : 8

Totale progr.motiliteit : 50
    mot.niet progressief : 5
    mot onbewegelijk : 45
    agglutinatie : geen
    concentratie : 3.3
    Vcm (abs.aant.prog.bew) : 3.6
    Het VCM is het absoluut aantal progressief beweeglijk zaadcellen en wordt berekend uit het volume ejaculaat (mL), de concentratie zaadcellen (miljoen/mL) en de progressieve motiliteit (%), dit wordt tevens gerapporteerd

Geen idee hoeveel zaadcelen er in totaal waren weet niet hoe ik dat moet uitrekenen, maar als dat volume 2.2 X concentratie 3.3 = dan is het 7.26 miljoen en dat lijkt me erg weinig. als daarvan 50% maar goed is ??
    Beetje jammer dat we geen uitleg hebben gekregen van vervangde ha.
    MAandag moet vl maar evne langs eigen ha om het te vragen.

Deel Deze Pagina