Erg leuk als je (drukke!) neefjes van 4 en 8 komen spelen...alleen dit wat minder. Ze vonden de zebrastep van mn zoontje nogal leuk en zijn er mee door het huis gereden. Nu zie ik vanmorgen dat het hele laminaat onder de krassen zit Ik baal er echt van! Die kleine van mij zit er ook wel regelmatig op, maar die is natuurlijk nog niet zo zwaar (en wild haha). Heeft iemand nog een tip hoe ik dat weg kan krijgen? Of zal dit een nieuwe vloer worden..... Vast bedankt!
helemaal weg zullen ze niet gaan maar je hebt van hg een middeltje waardoor het wel minder zichtbaar word met laminaatglans zul je ze ook minder zien mocht je echt een diepe streep of putje hebben dan heb je daar stiften voor ik heb ook wat geprobeerd maar helemaal weg zijn ze hier niet
oppervlakkige krassen krijg je weg door met Jiff aan de slag te gaan.. eerst jiff en sponsje.. en dan goed weg met vochtige lap en droge lap na
de krassen zijn meestal de toplaag die dan lichtelijk beschadigd is, en dat herstel je niet zomaar ik krijg het hier niet weg hoor, ligt mss ook aan soort laminaat maar zal ook maar weer eens jiff proberen dan
Dan weet je wat je straks met je zoon wel en niet moet doen met buitenspeelgoed. Nu is die nog rustig. Straks is hij ook vier of acht jaar en dan gaat het je ook gebeuren. Nee even zonderen verdere gekkigheid. Kijken of je idd de verzekering aansprakelijk kan stellen van je neefjes. En in het vervolg dat speelgoed weg halen waarvan je weet dat oudere kinderen er meer kwaad mee doen dan goed.
Walnoot helpt voor beschadigde meubels, misschien ook voor krassen in laminaat? Erger kan het er niet mee worden. Site is in engels: How To Cover Up Dings in Wooden Furniture Home Hacks | Apartment Therapy
Bedankt voor jullie tips! Ik ga er mee aan de slag en hoop dat het wat minder wordt! En in het vervolg gaan dat soort dingen idd even de kamer uit!