Jaaa! 3e x cytotec was de trigger! Om 4 uur had ik dat pilletje. Toen begon het eigenlijk meteen te rommelen. Om 21.30 uur werd het op eens flink meer. Dus ik douchen. Dat hielp flink mee. Om 22.15 zat ik op 5 cm Om 23 uur wilden ze vliezen breken maar die waren snoeihard. Dus nog even zo gelaten. Om 23.30 uur 7 cm dat bleef een uur zo. Ook toen ze vlak daarna de vliezen braken. Weeën hielden niet meer op. Maar ontsluiting bleef uit en beeb lag verkeerd 😒 dus zag de bui al hangen. Als het een uur aanbleef houden en bleef hangen op 7 dan kreeg ik ruggenprik. Uur later nog 7 cm. Tussen alle weeën door (waar echt maar 3 sec tussen zat steeds....) kreeg ik een OK schort, infuus, er is bloed geprikt en ze hebben me naar boven gebracht in dat bed voor een ruggenprik en toen ik eenmaal in de OK lag (1.05 uur ongeveer) met bloeddruk band en alles om..... Toen kreeg ik zo'n enorme.persdrang. Ik schreeuwde echt: "hij komt....NU!" Dus verloskundige snel.er bij. Voelen. Ja hoor. Alle toeters en bellen van bloeddruk en zooi weer af... in de lift naar beneden en mocht niet persen maar was geen houden aan. Dus half puffend half persend over de.gangen gesjeesd en eenmaal op de kamer mocht ik persen. 3 x en hij was er uit! 1.16 uur is de kleine man geboren. Zonder verdere hulpmiddelen. Met twee schaafwondjes beneden er vanaf gebracht. Ik kon alleen maar denken: "blijf bij me liggen. Haal hem niet weg. Het gaat allemaal goed toch?!" En ja hoor....Hij doet het super. Meteen flink aanhappen en een dikke 10 gescoord voor zijn APGAR. Kleine R.avi is geboren. ♡♡♡
Gefeliciteerd...!! Fijn dat het allemaal uiteindelijk goed op gang kwam en je natuurlijk bent bevallen Lekker genieten nu !!
Dank jullie wel! Heerlijk thuis inmiddels. Meneertje doet het over het algemeen super. Heel tevreden. Alleen iets te veel in gewicht afgenomen (ik geef bv maar heb borstverkleining gehad dus komt moeilijk opgang), dus nu extra bij zetten met voeden,extra vaal aanleggen inde hoop dat het aanzet. Anders gewoon bijvoeding. Dat gaan we straks bekijken.