T-shirts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jansen, 23 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ik ben al voorzien van een nieuwe garderobe maar ik mis nog wat stoere t-shirts!

    Ik kan me vaag herinneren dat een of andere bn-er nog niet zo lang geleden eens in het nieuws was omdat zij shirts ontwierp, maar kan er niks over vinden op internet. Vivianne Reijs ofzo...?

    H&M heb ik ook al geprobeerd maar dat vond ik ontzettend tegenvallen en alleen de hele grote maten hangen er (nog).

    Iemand een tip?
     
  2. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    :) Hier heb ik al eens eerder last van gehad :)

    Kon iets niet vinden en plaats hier een bericht en voila 1 seconde later vind ik het zelf op het net ;)
    www.supermom.nl (bij nader inzien toch niet helemaal mijn stijl...)

    Maar kan natuurlijk nog meer leuke adresjes gebruiken!
     
  3. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee wat flauw zeg die shirts. Vooral die met exit. Ik zie mezelf al lopen op mijn werk met een colbert erop...hahahah.
    En virgin is ook flauw, maar goed smaken verschillen.
    Ik heb geen idee waar je leuke shirts kan kopen, maar ik dit weekend met man op jacht! Als ik iets tegenkom laat ik het je weten.
    Groetjes Senseemillia
     
  4. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik vind een aantal wel leuk :D alleen die van exit en virgin niet .
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    haha, ik vind ze wel grappig!
     
  6. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik vind ze ook grappig!

    Liefs, misspuma
     
  7. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik vind ze wel grappig, ook die van Virgin. De baby is toch ook virgin?
    En mijn man ook :oops:
    Daarbij, kijk eens in de ons omringende landen? een Duitster wil nog wel eens van z'n stoel afrollen als er weer een Hollands zwanger paasei voorbijkomt. Wat een verschil he. Maar goed, ik blijf me lekker als paas-eitje hullen, vooral in deze tijd van het jaar.

    Groetjes van Kiki.
     
  8. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    whahaha die van "oops i did it again" is echt iets voor mij!! Hahahaha ben nu zwanger van onze 4de dus dan is het wel een geinige tekst.... alleen wat een prijzen zeg!!!

    Liefs Wendy
     
  9. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Die vind ik ook geweldig!!!!! Als ik zwanger raak van onze vierde wil ik deze zeker hebben. :)
    Ze hadden eerst ook eentje met iets van "don't touch", vond ik ook leuk. Al die ongevraagde aaien over je buik vind ik maar niets.
     
  10. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    [/quote]


    Ze hadden eerst ook eentje met iets van "don't touch", vond ik ook leuk. Al die ongevraagde aaien over je buik vind ik maar niets.[/quote]

    Gaan mensen echt ongevraagd je buik aanraken??
     
  11. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ja, dat is mijn ervaring. Ze zien je,zeggen ze je gedag en ondertussen zitten ze al aan je buik. :(
    Nou had ik ook steeds al vanaf 3/4 maanden een opvallende buik, dus na bijna 5/6 maanden ben je dit wel erg zat!!!
     
  12. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    oh ja doen ze bij mij ook....... ze vragen het en tegelijk zitten ze er aan. Je kan eigenlijk geen nee zeggen op dat moment... maar goed hoort erbij he..
    Vind dat shirt met Still Sexy ook heel gaaf!!! maar wel mega duur zeg :confused:
     
  13. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Die met Still Sexy vind ik ook leuk... :)

    Begin ook al een aardig buikje te krijgen maar de enige 2 die er op moment nog maar aan zitten zijn mijn vriend ( uiteraard ) en mn zusje ( vorig jaar zelf bevallen en vind het errug leuk het nu bij mij te kunnen meemaken )
     
  14. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik denk niet dat ik een shirt met dergelijke tekst snel aan zal trekken. Het model van de shirts vind ik wel erg mooi. Ze zijn idd wel aan de prijs zeg!

    Pim
     
  15. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ze zijn idd duur, die met Don't touch kan ik ook wel gebruiken alleen hebben ze die alleen in het grijs he?
     
  16. Niet meer actief

    vind ze wel grappig maar zal ze zelf nooit kopen
     
  17. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Maar goed...iemand een idee waar je wel leuke shirts kan kopen...? :)
     
  18. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ik vind de shirts ook grappig, maar dragen zal ik niet doen. Voel me al ooit een kerstboom als iedereen denkt mijn buik aan te raken.

    Zo vreemd! zelfs zakenrelaties, ze horen of zien zwanger en zitten meteen aan je buik :rolleyes: Je wilt dan niet sjachie doen dus lacht maar als een boer die kiespijn heeft.

    Toch wel moeilijk de zwangerschapkleding, ik ben maar 1.60m en veel kleding is toch voor de langere vrouw.

    gr. cassandra
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    http://www.9months.nl/



    vond dat ze hier wel erg leuke shirts (en trouwens ook alle andere kleding) hebben!

    groetjes
     
  20. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Op de 9 maanden beurs hadden ze ook hele leuke zwangerschaps shirts, ook met hele leuke text er op. Ja je zal er niet veel aan hebben nu want vandaag is de laatste dag. Weet ook niet meer hoe die stand heette...
     

Deel Deze Pagina