hallo ik heb al twee dagen enorm last van krampen en zeurderige pijn in mijn onderbuik, het voelt aan als ongi pijn alleen het gekke is morgen is het een week geleden dat ik ongi was heeft iemand hier ervaringen mee? donderdag heb ik zowiezo een afspraak bij de gyn voor mijn cyclus alvast bedankt
Het zou kunnen dat het groeipijn is. Heb er zelf ook vaak last van als mijn ei moet gaan springen. Zelfs deze ronde 1,5 week last van gehad en daarna sprong mijn ei. Zou dus vast beginnen met klussen om de dag, dan zit je altijd goed. Of evt ovutesten gebruiken. Dat ga ik volgende ronde doen, want maakte mezelf nu helemaal gek haha.
hoi zafira, zoals je ziet is mijn cyclus best lang, dus ik denk niet dat het met een eisprong te maken hebt eerlijk gezegd maarja je weet maar nooit iedergeval bedankt voor je reactie
als je ongi anders was dan anders (vooral minder en eigenlijk niet helder rood) Zou je kunnen proberen een testje te doen. Aan de andere kant zie ik wel dat je ook een korte cyclus hebt gehad, dus waarschijnlijker is het dat je toch je eisprong aan voelt komen.
hoi nanette mijn ongi was voor mijn doen anders dan ik gewend ben/was normaal gelijk rood helderbloed en dat een week lang mijn vorige menstruatie van dus 39 dagen ben ik bijna flauwgevallen van de pijn toen ik ongi werd en dat echt ongi als wat ik gewend ben maar nu dus eerste paar dagen heel klein beetje, leek op paars/rood bruin achtig en de andere paar dagen wat meer rood bloed maar normaal toen ik mijn pil gebruikte en daarna heb ik dus nooit krampen gehad na mijn ongi
nee maar dat komt omdat de pil je cyclus stilzet.. Er is dus ook geen groeiend eitje oid in je eileider/bm bezig. Maar nu je met de pil bent gestopt reset je lichaam zich helemaal weer. Ook hormonaal.. Dus dat kan een hoop klachten geven! (oeii ik klink betweteriger dan ik bedoel hoor!)
snap wat je bedoelt hoor maar bedoelde met mijn ongi al toen ik gestopt ben met de pil maar zoals je ziet duren mijn cyclussen erg lang