hallo!! Ik heb hier eens op het forum gelezen dat je in harlingen goedkope nieuwe bruidjurken kan kopen. wie heeft hier een site van en weet hoe de winkel heet? ik heb gezocht hier op zp maar kan het niet vinden en weet bijna zeker dat ik het hier gelezen heb! heb ook al gegoogled maar niets gevonden. ik heb gehoord vandaag dat mijn zus gaat trouwen en ze wil een niet al te dure jurk! wie kan me helpen??
Deze zit in Harlingen maar of je die ook bedoeld weet ik niet Wizard´s fun company - De gezelligste bruidswinkel trouwkleding bruidsmode
Heb gekeken op google onderstaande zit in harlingen. Wat leuk dat je zus gaat trouwen!! Gefeliciteerd Wizard's Fun Company - Bruidskleding
in PArijs heb je hele goedkope www.tati.fr weekendje parijs heb je al voor 80euro en jurk vanaf 100 euro mijn jurk was 250 had nagenoeg dezelfde gepast in nl voor 3000....
hee bedankt maar nee dat is hem volgens mij niet. je kon er voor 500 euro een jurk kopen en voor 600 had je hem op maat gemaakt. dit geld dan voor alle jurken.. als ik het mij goed herinner. tis een tijdje geleden dat ik het heb gelezen maar zoiets staat me bij in ieder geval.
Nina's bruidsmode in franeker, ligt 20 km bij harlingen vandaan. Mijn jurk komt ervandaan. Goede service, snelle levering.