Ballorig houten aanrader?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 1 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Voor drie jarige en een jarige (die nog niet zelfstandig loopt)?

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik ken Ballorig in Houten niet, maar ben zelf naar Playcity geweest (zelfde iets als Ballorig) met een jongetje van 3 en mijn zoontje van toen 8 maanden. Mijn zoontje had er weinig aan (kon niet staan en toen ook nog niet kruipen/tijgeren), maar voor het jongetje van 3 was het geweldig!

Ik heb wel even met mijn zoon in het peutergedeelte gespeeld met een bal, maar dat had ik thuis ook kunnen doen. Het mooie is wel dat die hele kleintjes meestal gratis zijn.

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ken wel balorig moet niet in houten.
    Voor je oudste is denk ik super, je jongste ook wel. Die zijn al tevreden met klauteren over kussens en gooien met ballen.
    En als je een actieve hebt zoals ik hier, wil hij/zij graag achter de oudste aan klimmen en samen van de grote glijbaan etc.
    Dus ja ik vind van wel, maar hier zijn ze dan absoluut niet bang aangelegd! ;)

4. maliro

maliro Niet meer actief

ik vind het voor een 3jarige leuk maar voor een 1jarige niet bijzonder. Iig niet waard om de entreeprijs voor te betalen. Ook het sanitair vond ik er niet bepaald frisjes..

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik vind het wel leuk. Leuker dan de Ballorig hier. Sanitair vond ik inderdaad behoorlijk vies...

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hmm, das een tegenvaller, heb ik toevallig net een playdate met een mede zper geregeld in Houten...
    Misschien iemand positieve ervaringen?! :) ;)

7. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Yes, wij zijn met de december mama's van 2012 naar Ballorig Houten geweest toen onze kids ongeveer 9 maanden waren. Je 3 jarige zal er 10x meer aan hebben dan je jongste, maar ze vonden het allemaal leuk; kindjes kijken, ballenbak en de mama's hebben lekker gekletst.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ben 1x in Ballorig in Houten geweest en mijn dochter vond het erg leuk. Die was toen denk ik 2,5 ofzo. Mijn zoontje liep toen nog niet, dus die heb ik niet meegenomen, want dan hebben ze er niks aan. Groot pluspunt vind ik dat er echt een apart peutergedeelte is. Ga wel vroeg als je in het weekend gaat! Wij waren er toen rond 10.00 uur, dat was super. Je kon gewoon je auto nog parkeren en het was nog redelijk rustig. Toen we om 14.00 uur naar huis gingen was het echt afgrijselijk druk. Zowel buiten met parkeren (auto's stonden zelfs in het gras geparkeerd en dat terwijl er veel parkeerplekken in de buurt zijn) als binnen, wat een gekkenhuis was het.

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Er is een nieuwe Monkey Town in Ijsselsteijn (vlakbij Houten). Pas 2 weken open, ziet er allemaal keurig uit! Ook een heel groot peutergedeelte, zowel voor lopertjes als kruipertjes. Wij vonden het (met een meeting) erg geslaagd!

Misschien is dat wat?

10. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Of iets anders in Utrecht zelf?

Deel Deze Pagina