Hallo laatst een topic geopend over leuke indoorspeeltuinen nu nog twijfel tussen deze 2 welke heeft een leuker/groter baby gedeelte?
Ik ken alleen ballorig veldhoven en weet dat deze in tegenstelling tot andere indoorspeeltuinen in die regio het leukste en grootste baby gedeelte heeft. Ik vind ballorig sowieso erg fijn.
Ken ballorig houten wel maar de andere niet. mijn zoon speelt liever in het gedeelte van de groten maar ik weet niet hoe oud en hoe handig jouw kindje al is. Ze hebben wel een redelijk speelgedeelte voor de kleintjes met trampolines, ballenbak, klimgedeelte met glijbaan, ruime met bouwstenen en 2 ruimtes met dikke matten en wat van die grote plastic "kussens"
laatst in veenendaal geweest en ik vond het erg leuk, 2 speelhoeken voor de kleinere kids, hoek met grote blokken, verschillende trampolines en nog een groot klim ding voor de grote kinderen, en ook nog 2 trein dingen die boven een rondje maken. zoonlief heeft zich prima vermaakt!
Ik vind de Schatkids erg leuk! Ons ventje vermaakt zich er heel goed. Ga over een paar weken naar Houten, dus dan kan ik het vergelijken.