Wij zitten zaterdag in de buurt van Sittard en dachten om dan naar een binnenspeeltuin te gaan. Maar welke is leuker? Of misschien heeft iemand nog een andere tip om te gaan doen.
Darteldome kerkrade zou ik dan voor kiezen. Vandaag nog geweest. Stuk goedkoper dan ballorig en vind hem persoonlijk ook mooier. En darteldome kerkrade vind ik mooier dan darteldome sittard. In Echt is ook een binnenspeeltuin, maar ben daar nog nooit geweest.
Bedankt. Dan denk ik dat we voor darteldome gaan. Scheelt bijna de helft qua prijs had ik gezien. Moeten we alleen effe kijken of we doorrijden naar kerkrade of dat we naar Sittard gaan. Hangt een beetje vanaf hoe de ochtend verloopt.
Wij zijn met onze 3-jarige bij beide speeltuinen geweest en hij vond ze allebei leuk. Met oudere kinderen is het misschien leuker bij ballorig, maar voor onze peuter maakte het echt niet uit. Darteldome is inderdaad weer goedkoper, wat ook wel weer fijn is. Veel plezier! ps. Die in Echt (de Ballon) is ook leuk. Een stuk kleiner, maar wel overzichtelijker.