Wij willen komende week een dagje naar Groningen. We willen dit combineren met een middagje indoorspeeltuin. Nu zag ik dat er in Groningen 2 indoorspeeltuinen zitten, Ballorig en Monkeytown, maar welke is het leukst? Graag jullie ervaringen
Ik ken alleen Monkeytown, omdat onze oudste zoon daar wel eens een feestje heeft van klasgenootjes. Tijdens het vorige feestje (twee weken geleden) was een gedeelte van Monkeytown afgesloten vanwege verbouwing. Dat was toen niet erg, want het was heel rustig, maar misschien dat het bij drukte wel wat krap wordt.
Ik heb zelf in Assen gewoond en daar zit ook een Ballorig. De Ballorig in Assen is heel erg leuk, heb er (toen ik nog naar school ging) een bijbaantje gehad. Is bijna hetzelfde als die in Groningen. Er is daar veel te doen voor de kids. Klimmen en Klauteren, ballenbak, springkussens met allerlei obstakels en er is ook een stukje outdoor speelgebied voor de kids. Ze kunnen zo naar buiten en er zit een omheining omheen zodat ze niet weg kunnen lopen en alleen via de Ingang/Uitgang van Ballorig weer naar buiten kunnen. Met Monkeytown heb ik geen ervaring. P.s (doet er niet echt toe maargoed haha, ze hebben ook leuke beertje flesjes met drinken, vinden kids fantastisch meestal)
Ballorig in Assen vind ik waardeloos en mijn kids (3 en 5) vinden het ook niks meer aan. Persoonlijk zou ik voor de Ballorig in Groningen gaan. Gezien de leeftijd van je kids, denk ik dat ze het daar meer naar hun zin hebben. De monkeytown is vooral leuk vanwege de glijbanen. In de Ballorig is een enorm groot deel met 3 lagen aan klimspul en glijbanen. Een apart trampoline deel en boven zit ook nog een voetbalkooi (pannakooi). Er staan daar bankjes aan de zijkant als je de kids in de gaten wilt houden. Qua drukte weet ik niet hoe de ballorig is, wij gaan meestal op de vrijdagochtend. Maar het is nu vakantie..... dus ik vermoed dat het elke dag wel druk zal zijn.
Mijn kinderen vinden alledrie ballorig leuker. Helaas haha, vind zelf monkey town beter. Maar bij beiden kunnen ze zich wel een tijdje vermaken hoor.
Dank jullie wel voor jullie ervaringen. Ik denk gezien het weer dat we er morgen op uit gaan, naar vermoedelijk Ballorig in Groningen .