Lekker thuis!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sophie221, 16 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    ik hoor om me heen alleen maar mensen die op vakantie gaan en aan het aftellen zijn. Door prive redenen (verbouwingen, nieuw interieur, baby) gaan wij dit jaar niet op vakantie.

Ik heb tot 7 augustus nog verlof en dan neem ik in november nog 2 weken op. Maar we blijven dus lekker thuis!

Zijn er nog meer dames die lekker vakantie houden thuis?

Laat me weten dat ik niet de enige ben ;)

2. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ja ik blijf straks ook 3 weken thuis!
    Heb pas laat vakantie, vanaf 21 augustus.
    Vorig jaar ook thuis gebleven en dat was goed.
    We zijn eind mei begin juni wel weg geweest.

3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik ook niet, heb ook maar 1 week tegelijk vakantie met mijn man en de andere 2 (nu dus al 1 week gehad) met de kinderen. Wij zitten midden in een verbouwing en over 2 weken krijgen we een nieuwe vloer met vloerverwarming, vorige week nieuwe kunststof achterpui gekregen dus dit ging even voor. En mijn man had zoiets met die kleine meid om zolang in de auto te zitten had hij weinig zin in.
    Volgend jaar maar weer, keertje overslaan is niet erg hoor.

4. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ja hier, ik ben vandaag uitgerekend en heb tot 23 oktober verlof. Mijn man neemt wel als nr 2 komt 3 weken vakantie op en we gaan wel wat uitjes doen en in september een weekend weg met mijn ouders. Verder zijn we wel in mei een weekje weggeweest maar de rest van de zomer gaan we dus niet. Andere prioriteiten, volgend jaar weer!

5. jeshh

jeshh Niet meer actief

Yes! We hebben dit jaar een flinke verbouwing thuis gehad, ik ben zzp-er en op dit moment in mijn hoogseizoen èn begin september begint mijn verlof. Dus het zou een beetje onhandig zijn om nu nog weg te gaan. Heb ook die behoefte niet echt moet ik eerlijk zeggen, laat mij thuis maar lekker rommelen :)

@Hopsatee Spannende datum vandaag! Heb je kriebels? :D

6. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Wij gaan wel op vakantie....maar ik persoonlijk zou veel liever thuis blijven. Ik heb geen vakantie-hart en doe het echt voor mijn man en kinderen. Zij kijken er wel ontzettend naar uit, maar het is best moeilijk als je zelf eigenlijk niet wilt gaan.:oops:
    We hebben wat dieren, 2 paarden (waarvan 1 best oud en zorgelijk qua gezondheid) en (helaas sinds kort) nog maar 1 binnenkat en ik vind het altijd weer heel moeilijk om deze achter te moeten laten en de zorg aan een ander over te laten. 2 augustus gaan wij een kleine kitten ophalen, daar kijk ik veel meer naar uit, dan zijn we alweer thuis van vakantie. We zetten altijd in op 10 dagen vakantie, maar maken het eigenlijk nooit vol. Ik wil na een dag of 8 echt weer heel graag naar huis...We gaan ook altijd maar net over de grens in België zodat ik naar huis toe kan als er daar wat loos zou zijn.
    We maken er maar het beste van, maar ik ben stiekem best jaloers op de thuisblijvers:|
    Heb ook best een hekel aan het hele in- en uitpakken, alles regelen en daarnaast het ginds behelpen terwijl je thuis al je comfort hebt.:rolleyes:

7. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wij zijn niet zo van die vakantie gangers. En blijven sowieso meestal lekker thuis!
    Mn vriend werkt overigens door, zodat hij lekker veel uren heeft als onze zoon in December wordt geboren.

Ben vroeger zovaak op vakantie geweest, dat ik nu al een hele tijd niet ben geweest. En dat vind ik heerlijk! Vermaak me thuis prima, en wil mijn twee hondjes ook niet lang alleen laten. (Die hangen als een klit aan ons) En we hebben ook geen auto, anders waren we wel een weekje in Nederland ofzo weggegaan.

8. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Wij blijven ook thuis. We willen gaan isoleren, waar we genoeg kosten aan krijgen.
    Vind t wel jammer eigenlijk. 6 weken schoolvakantie zijn lang zonder vakantie.
    We gaan wel leuke dingen doen maar toch...

9. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Wij zijn in in mei geweest. Ik weet niet of we dan nog meetellen. wij gaan in de zomer nooit, we zijn (nog) niet gebonden aan het hoogseizoen dus dan is het zonde van het geld.
    Toch vond ik het altijd jammer. Iedereen heeft het over vakantie en je kan niet meepraten.

Dit jaar niet. We hebben net verbouwd en hebben eindelijk ons huis terug. Dat voelt dus al als vakantie!

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    548
    113
    ik ben wel weg en maar liefst zes weken. mijn man wil dit graag maar ik vind het echt veel te lang. week of drie is zat. maar goed ik kan de overige 46 weken per jaar mn gang gaan en dan heeft hij geen kans om weg te gaan ivm eigen zaak

Hopsatee vindt dit leuk.
  11. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

@jeshh zeker kriebels al lijkt het er niet op dat meneer aanstalten maakt. De eerste ben ik met 39 plus 6 van bevallen dus dit voelt al als overtijd :roflmao:

Ohw @meintje dat hoor je niet zo vaak! Hopelijk kunnen jullie een beetje middelen qua vakantie.

Ik vind het niet zo erg om een jaartje niet te gaan maar kijk wel weer uit naar volgend jaar hoor!

12. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Wij gaan nooit op vakantie, dus voor mij dit jaar niet anders dan anders.
    Al willen we volgend jaar wel gaan kamperen.

13. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Werk heel de zomer
    Her en der dagjes weg of nachtje als kids ook logeren bij opa en oma

Hebben in febr en juni al onze vakanties gehad

14. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Helaas in mei de vakantie moeten annuleren ivm een groeiachterstand van de baby en als hij nu niet opschiet vrees ik dat we in september 'dichtbij' ook niet meer gaan redden... misschien dat we dan in oktober voor het eerst een verre reis gaan proberen met onze kids maar op dit moment is alles nog onzeker.

Ik mis het enorm...

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Wij hadden de planning thuis te blijven. Maar heb maandag toch ff 4 nachtjes geboekt. Even uit het ritme.ik heb zelf maar 1 wk vrij. Zo heb ik er ook echt wat aan. Heb wel echt alles goedkoop gehouden en maar 3.5 uur rijden. Eten doen we thuis ook dus datmaakt geen verschil.

16. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij gaan eigenlijk nooit op vakantie. Ik ben dan altijd thuis, maar mijn man heeft begin augustus 3 weken vakantie en dan gaan we meestal dagjes weg (veel naar irrland, toverland, gaiapark staat op de planning).
    En als het lekker weer is gaat hier een tent op in de tuin en mogen er om de beurt vriendjes komen logeren. Dus de kinderen krijgen wel een vakantie gevoel :D.
    En natuurlijk geen vaste bedtijd. Dus ja...Hier liggen meestal laat in bed ;)

17. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Dit jaar weinig budget voor vakantie. Volgende maand hopen we een midweek weg te gaan. Man is dan een week vrij, ik heb een lang weekend. Morgen even kijken of er wat goedkoops te vinden is, anders blijven we thuis. Ook geen jaarlijks festival, dat is wel wennen. Maar alles voor een goed doel, we gaan een huis kopen. Ik werk daarom zo veel mogelijk om wat extra buffer te hebben.
    Volgend jaar zien we wel weer of we weg gaan.

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Man werkt door, ik ben dus 6 weken thuis met de kinderen. Zit wel stiekem al te kijken waar ik volgend jaar naartoe wil ;)

19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.163
    23.242
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wij gaan dit jaar ook niet. Heb een nieuwe (tweedehands) auto gekocht en studieschuld afgelost, dus geld was beetje op. Laatste keer vakantie is 3 jaar geleden. Nieuw huis, kind, het kan niet allemaal tegelijk. Ik vind dat ook niet erg, hoef niet weg om een vakantiegevoel te hebben.
    Vandaag alweer laatste dag van de vakantie helaas. Viel al vroeg, volgend jaar hopelijk eind augustus/begin september. Dan gaan we wel weer lekker weg. Hebben wel echt goed weer gehad en veel leuke dagjes uit gedaan. Blijdorp, hebben abo Avifauna, Linnaeushof, Tilburgse Kermis. Ons 5-jarige petekind heeft nog 3 nachten hier gelogeerd, helemaal leuk! Wij hebben ons wel vermaakt!

20. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Yes, Wij blijven ook thuis!
    Vorig naar een huis gekocht dus vorige zomer waren we druk binnen. Nu is de tuin aan te beurt en het geld op haha. Mijn verlof begint eind okt. Maar ben nu lekker 3 weken thuis waarvan 2 met vriend :)

Deel Deze Pagina