Mijn zoontje van 2 jaar en onze hond zijn vandaag tegelijk begonnen met overgeven. Ze voelen zich beide niet lekker en ongeveer 2 uur later geven ze weer tegelijk over. Ik weet gewoon niet wat ik hier van moet vinden, is dit toeval? Ik heb er een naar gevoel bij. Verder zijn ze niet lekker. Kindje is moe, maar niet suffig en wilt wel ORS drinken. Iemand ideeën? Vandaag pas begonnen dus kijk het nog wel aan tot morgen en hou ze goed in de gaten. Koorts bij m’n zoontje is 38.3 dus niet schrikbarend. We kunnen niet direct iets bedenken wat zij hebben gegeten wat wij niet hebben gegeten...
Hier gebeurt het ook wel eens dat honden en ik op dezelfde dag aan de diarree zijn. Gaat altijd weer voorbij binnen een dag. Heel apart en kan ook nooit een aanleiding vinden. Beterschap voor beiden!
Zal vast toeval zijn, maar begrijp wel dat je het erg toevallig vindt.. Ligt er niet iets buiten waar ze beide aan hebben gezeten? Veel beterschap gewenst voor beide!
Toeval! Onze pup van bijna 8 maand is loops... slaapt slaapt en slaapt... als ze uit haar nest is wel ze alleen maar aandacht aandacht en aandacht. Ik heb verschrikkelijk veel last van menstruatie krampen... kom zelden voor, ik heb een spiraal. Succes!! En sterkte!
Kans is zeer klein dat ze last hebben van het zelfde. Wel erg toevallig. Hopelijk knappen ze beide snel op. Als morgen niet beter gaat zou ik even contact opnemen met de huisarts en/of dierenarts. Voor de hond is evt lichtverteerbare voeding verstandig. Dit kan door middel van gekookte kip met rijst, het rijstewater zou ik bewaren en aflaten koelen. Dit is net wat zachter voor de maag dan.gewoon kraanwater
Al verbetering intussen? Ik denk ook toeval. Dit maakt alleen maar duidelijk hoe goed ze overeen komen. Samen uit, samen thuis.