weet eigenlijk nie goed waar ik deze vraag moet zetten.. Maar ik heb een bugaboo wandelwagen.. echt super! ma nu vraag ik me af: Wanneer deden jullie je kleine niet meer in de reiswieg? ik vind nu echt als je erin kijk dat er zn reuze baby in ligt! haha
Ja dat idee heb ik ook al..en Nina is nog maar 10 weken oud. Vindt de bugaboo een superwagen, maar wel erg smal. Denk dat ik met een week of 14/16 over ga op de andere wagen...Heb gelezen dat deze ook in ligstand kan zodat de kleine niet steeds rechtop hoeft te zitten....
bij ons zeker tot 6 maanden, als je ze in een andere wagen legt, pas dan op met de ruggetjes!Meestal kunnen ze pas goed zitten vanaf 8/9 maanden en kunnen ze dan pas echt in de zitstand. De wagens van tegenwoordig zijn ook veel te smal en klein, heb je maar weinig aan tip als je er nog 1 moet kopen, koop er 1 met een grote bak
de reiskinderwagen gaat denk ik tot een maandje of 5 mee. de grote kinderwagen kan de kleine echt tot een jaar wel in. de bakken zijn tegenwoordig erg klein vind ik en kindjes gaan al vroeg in de wandelwagen, naar mijn idee te vroeg.
Mijn zoontje past in de lengte ook nog maar net in de bak. Ik heb op het CB gevraagd wat ik moest doen als hij te krap zou worden, aangezien op de "buggy" stand staat dat hij er pas vanaf 6 maanden in mag. Wat moet je dan in de tussentijd? "Gewoon in de bak blijven proppen!" was het antwoord van het CB. Nou ja zeg..... Ik zei dat ik dat wel een beetje zielig vond... maar zij zeiden dat het beter is dat hij een tijdje met opgetrokken beentjes moet liggen in de bak dan dat hij te vroeg moet zitten in de "buggy". Zit ook weer wat in.
Ik heb de Quinny Buzz. En die bak is inderdaad erg smalletjes. Die andere stoel. Voor na 6 maanden kan wel helemaal plat. Zou dat ook kunnen
Wij hebben Teun met 4 mnd overgedaan wel helemaal plat stond ook op de zittign pas vanaf 6 mnd maar omdat hij dus klem lag met zijn schouders was er geen andere oplossing met het CB er over gehad en die zeiden ja je hebt geen andere keuze.....dus lekker doen maar hou hem nog ff plat.... dus ja als het echt niet meer gaat dan toch maar over denk ik
Hier hebben ze er in gelegen tot 6,5 maand. Toen werd het echt wat te krap. Het liefst had ik ze er nog wat langer ingehad want ze lagen er altijd zo lekker knus samen in. Nu hebben ze aparte zitjes.....
Je kunt je kind beter pas in de wagen laten zitten als het kindje een beetje kán zitten, anders is het niet goed voor de spieren/botten heb ik wel eens gehoord, tot een maand of 6 is heel normaal. Wat cb betreft gewoon doen waar je je zelf het beste bij voelt, mits het niet schadelijk is voor je kindje.. Het is jou kind, niet dat van het cb
Mijn meisje heeft er tot 2 weken terug in gelegen. Ik vond het warmer dan het buggygedeelte. Maar nu past het echt niet meer. Nu heb ik de stoel in ligstand en naar me toe gedraaid. Vind moeders wel zo gezellig
Kan de buggy kwaad als de rugleuning bijna helemaal plat kan? Ik vind de ruimte in de bak echt te klein worden dus ik heb haar gisteren in de buggy gezet met de rugleuning helemaal omlaag...lijkt me dat dat niet zoveel kwaad kan. Ze is 4,5 maand.
Een buggy, ook al staat hij in de ligstand, is veel minder stevig dan een reiswieg. Vanwaar al die haast?
Ik ben blij dat ik een vrij ruime kindderwagen bak heb. Isa is bijna 6 mnd maar ligt nog altijd in de bak. (ze slaapt er ook in als we ergens op visite zijn ) Ook al wil ze nu op schoot veel zitten, ik probeer de kinderwagenbak toch wel tot min 7 mnd aan te houden. Daarna inderdaad in de wandelwageninzet op ligstand.
Heb er persoonlijk geen haast mee, maar heb het idee dat Sienna het veel leuker vindt om rond te kunnen kijken dan dat ze op haar rug ligt. Ze huilt in elk geval veel vaker als we buiten zijn en ze ligt in de reiswieg. In de buggy heeft ze geen tijd om te huilen omdat ze teveel spannende dingen om zich heen ziet. Maar, als de buggy op deze leeftijd echt zo veel slechter is, ga ik haar snel weer in de reiswieg doen hoor. Haar gezondheid gaat boven alles! Dan maar een huilend kindje
Het is denk ik niet de haast, maar dat het gewoon niet meer past op een gegeven moment. Jesper is nu nog maar 2 maandjes, maar al wel zo'n 64 cm, dus ik denk niet dat ik de 6 maanden ga redden, vind het maar kleine bakken.
Sara is aan de kleine kant. Ze zou nu nog net in de reiswieg passen, maar heb hem afgelopen week omgebouwd naar de buggy. Maar met 7 maanden mag dat ook best We hebben de reiswieg ook erg veel gebruikt. Ook om in te slapen bij visite of op vakantie (toen het ineens wel errug koud werd...). Ze heeft er ook nooit moeite mee gehad. En toen ze meer wilde zien, rolde ze op haar buik en keek ze over het randje
wij hebben de x-adventure en best een ruime bak vind ik zelf mijn zoontje wil er nog net in hij is nu ongeveer 70 cm en de bak is 72 cm dacht ik......zolang het past gaat hij in de bak en de 6 maanden gaat hij zeker wel redden want dat is hij over drie weken