baluh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dorisn, 11 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ben vandaag weer bij de huisarts geweest voor een echo. dat was een beetje een domper. ik dacht een duidelijk antwoord te krijgen over hoe het nu staat met mn zwangerschap, maar helaas. doordat mn baarmoeder gekanteld is kon hij het niet goed zien. na lang zoeken (en duwen op mn volle blaas) zag hij iets pulseren. hij dacht dat dat het hartje was, maar doordat hij het verder niet kon zien kon hij het niet met zekerheid zeggen. nu moet ik vrijdag naar de gyn en daar krijg ik weer een echo. dus ik zit nu nog 3 dagen extra in spanning.
    liefs doris

2. pooh26

pooh26 Actief lid

15 sep 2006
    176
    0
    0
    He dat is balen dorisn. Kan me helemaal voorstellen dat je dit niet leuk vindt. Wat is er precies aan de hand met je dan? Veel sterkte met aftellen... Ik zal voor je duimen.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb met 5,5 weken een bloeding gehad en toen heb ik al een echo gehad, maar die was niet helemaal duidelijk doordat ik een gekantelde baarmoeder heb. dus vandaar dat ik vandaag weer voor een echo mocht, maar dat was nog steeds een beetje vaag.
    liefs doris

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Erg jammer, zit je nog steeds in die onzekerheid hè? Heel veel succes bij de gynaecoloog! Hopen op n mooi kloppend hartje.

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    dank je wel. ik hoop echt zo dat wat ik gezien heb vandaag ook echt een kloppend hartje was. liefs doris

6. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Maar een vaginale echo dan...? Die zijn meestal wat duidelijker (vooral als je nog geen 10 weken bent) toch?!

7. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    ja daar dacht ik dus ook aan
    ik ben na klachten(1e miskraam) meteen doorgestuurt naar het ziekenhuis door mn dokter en heb daar meteen een vaginale echo gehad

nu trouwens vanaf het begin ook vaginaal en met de 12de week ook omdat het via de buik minder goed te zien was

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    bij mij deden ze ook een inwendige echo tot 10 weken,heb ook een gekantelde baarmoeder trouwens.

zou gewoon vragen of de HA je doorverwijst voor een inwendige echo.

9. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt...

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    geen idee waarom hij gisteren geen inwendige echo heeft gemaakt, terwijl hij dat de eerste keer wel deed. ik zal het vrijdag wel aangeven bij de gyn. bedankt voor de tips.
    liefs doris

Deel Deze Pagina