Ik maak me soms heel erg zorgen over de vruchtbaarheid van mijn vriend. ik wil nu nog geen kinderen maar later wel. toen mijn vriend 6 was is hij geopereert aan zijn balzak. hij zei dat zijn ballen zijn uitgezakt maar ze terug geschoten zijn omdat een jongentje hem heel erg had getrapt hij zegt dat zijn ballen niet beschadigd zijn maar dat ze iets te ver waren doorgeschoten en dat de doorgang te nauw was is er een kans dat hij niet vruchtbaar is vriendelijke groet!
ik heb net met hem gepraat het lijkt iets anders te zijn toen mijn vriend 6 was is hij geopereert aan zijn balzak. hij zei dat zijn ballen zijn uitgezakt maar ze terug geschoten zijn omdat een jongentje hem heel erg had getrapt hij zegt dat zijn ballen niet beschadigd zijn maar dat ze iets te ver waren doorgeschoten en dat de doorgang te nauw was
Als je van de onzekerheid af wilt, zou je heel goed een zaadtest kunnen vragen, ik denk dat ik dat ook zou willen weten als ik in jouw schoenen stond. Bij mijn vriend waren de ballen niet goed ingedaald, hierdoor is er nu maar 1 bal die sperma produceert. Dan kun je nog steeds zwanger raken hoor, alleen bij ons is het toevallig zo dat het zo weinig is dat we met icsi proberen zwanger te raken. Maar in jouw verhaal is het alweer anders, het kan best zijn dat er juist helemaal niets aan de hand is, daarom zou ik zeggen, laat het testen dan ben je van je ongerustheid af. Succes meid!
Hallo Igglepopje, Hier een vergelijkbaar verhaal. Mijn vriend is ook rond zijn 6e geopereerd aan zijn ballen. Beide waren niet goed ingedaald en zijn dus operatief 'vast gezet'. Wij maakten ons hierover ook zorgen en hebben daarom bij de huisarts een zaadtest laten doen. De ha gaf aan dat dit mogelijk wel gevolgen kan hebben voor de vruchtbaarheid. Mijn advies is dus: toch even langs de ha gaan. Wij hadden binnen een week duidelijkheid. Bij ons was de uitkomst: alles oke! (en een hele geruststelling)