mommy to be in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mommy to be, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    ik had in een ander topic gezegd dat ik jullie op de hoogte zou houden van wat er bij ons speelde dus bij deze.
    vorige week zijn we bij de uroloog geweest omdat de uitslag van mijn man zijn zwemmertjes erg slecht was. nou bij de uroloog kregen we dus te horen dat het echt slecht gesteld was met de zwmmertjes. mijn man had maar 3 miljoen zwemmertjes en daarvan leefde slechts 5% en daarvan was er 0% goed (ik hoop dat ik t nu helemaal goed schrijf,) dus er zaten wel misvormde tussen maar gewoon helemaal niks goeds.
    nu ging de uroloog mijn man ff onderzoeken en toen zei hij eigenlijk al meteen dat ie een spatader op zijn bal had en dat die ervoor zorgt dat het bloed te hard moet pompen daar beneden en dat de zwemmers dan te warm worden en zich daarom niet goed ontwkkelen.
    nu gaat ie eind deze maand onder het mes en dan hopen we dat het verholpen wordt. na de operatie moeten we 3 maanden wachten of de operatie geholpen heeft omdat dan pas de zwemmers zich weer normaal kunnen ontwikkelen, dus voor ons de komende maanden nog geen beebje helaas. maar we houden goede moed en gaan ons voorlopig maar richten op de andere leuke dingen des levens(vakantie nieuwe badkamer ). ik houd jullie op de hoogte
    kuzz

2. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hallo mommy to be,

Wij hebben precies hetzelfde gehad met mijn man! Hij is na pasen geopereerd en we gaan nu augustus kijken of er van die 0% er een aantal goed zijn geworden zodat we behandeling kunnen starten!

De operatie viel bij mijn man reuze mee! Hij was snel hersteld en vrijwel geen pijn gehad!

heel veel succes!

liefs Nina

3. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Mommy to be,

Ik wens jullie veel succes! Na de operatie zal het vast en zeker beter worden.
    Wellicht toch een geruststelling dat de oorzaak is achterhaald en dat er iets aan te doen is.
    Mijn vriend en ik krijgen morgen de uitslag van zijn zaadonderzoek. Bij de huisarts was het zeer matig. In het ziekenhuis onderzoeken ze veel uitgebreider, dus ik ben heel benieuwd wat ze ons morgen gaan vertellen.

Groetjes,
    Jessica

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Wij hadden hetzelfde, maar nu toch al 2x iui mogen doen omdat het zulke momentopnames zijn, de volgende keer kan het zo ineens veel beter zijn, als ik nu niet zwanger ben kunnen we in september voor icsi...misschien geeft dit je weer een beetje goede moed! Sterkte en succes met de badkamer!

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Succes!

6. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    thanks allemaal voor jullie reacties.
    nina ik ga je in de gaten houden of het heeft geholpen ben echt reuze benieuwd en zal voor jullie duimen. ben ook blij om te horen dat je man de operatie vond meevallen, ik ga dit straks ff aan mijn man laten lezen daar zal hij vast blij mee zijn
    kuzz

7. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hai,

ik ben twee weken ziek geweest dus excuus voor mijn late reactie maar zag je berichtje staan...
    mijn man gaf aan dat hij de tandarts vervelender vond!
    Ze maken een klein sneetje links onder in de buik en vanuit daar schakelen ze het bloedvat uit!

Mijn man is woensdag geholpen en als het aan hem lag wilde hij donderdag alweer werken maar de dokter vond de maandag een betere optie.hihihi en dat is eigenlijk alleen maar voor het wondje. de 2e dag was het wondje wat gevoelig maar met een paracetamolletje ook zo weer weg!

We moeten nog 8 weekjes wachten en dan op 13 augustus hopelijk goed nieuws!

liefs Nina

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Succes!

9. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    woendag krijgen we te horen wanneer mijn mannetje onder het mes moet dus nog 2 daagjes wachten dan weten we meer.

ik heb nog een vraagje heeft iemand ervaring met het voedingssuplument proxeed?
    wij hebben een folder mee gekregen en hebben wel vertrouwen dat door dit voedingssupliment de sperma kwaliteit verbeterd zeker in combinatie met de ingreep

Deel Deze Pagina