BAM - Bewust Alleenstaande Moeders 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

dames, mijn gevoel klopte, Riley krijgt een ZUSJE, dus nu blijft het hier een meiden huis.

Ook was alles goed met de kleine spruit, nu lekker genieten en gaan shoppen, ik heb niet veel nodig maar vind het wel leuk dat de 2e ook nieuwe dingen krijgt ipv alles wat Riley aan gehad heeft.

XXX Gusam

2. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    @gusam, super zeg. Een echt meidenhuis:D.
    Je hebt helemaal gelijk dat je nu weer mag shoppen. Ze is toch een ander kindje. Veel shopplezier

3. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Gefeliciteerd Gusam! Nog een meid leuk hoor!
    Ik denk dat ik ook een meisje krijg! 6 Juli zullen we het weten :)

Geniet ervan!
    Liefs Ylona

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    gefeliciteerd gusam, wat leuk!
    big wish: heel veel succes en hou ons op de hoogte he!

5. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Wat een leuk nieuwtje Gusam!

6. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Jaaaa vandaag de termijnecho gehad! Ben 8w6d!! Morgen dus al 9 week. Uitgerekende datum is op 22 dec gezet. Het is wel een beetje een donkere echo geworden maar je zag al een beetje de vorm van het hoofdje! Volgende week nog een echo in het ziekenhuis en die is waarschijnlijk inwendig dus dan kan je het onwijs goed zien!

Oh ik ben helemaal blij!!

Liefs Ylona

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oh wat heerlijk! klopt de termijn nu wel met je eigen berekeningen?

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

ylona, fijn dat je een goede echo hebt gehad.
    Nu lekker genieten.

XXX Gusam

9. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Wat fijn Ylona dat je een goed echo hebt gehad.
    En inderdaad ga nu maar lekker genieten.

Ik houd jullie zeker op de hoogte:)

10. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ja het klopt nu met de termijn die ik zelf had. Nu loopt hij/zij zelfs 3 dagen voor. Hoe raar.

Nou we zijn naar de KNO arts geweest en geen goed nieuws. Neus en keel amandelen onwijs dik. Ook zijn oren zien er niet goed uit. Betekent dat Mika zijn neusamandelen er 11 juni uitgaan en dat hij dan ook gelijk buisjes in zijn oren krijgt. Ik kon wel janken toen ik het hoorde. HIj wilde dit gelijk doen omdat Mika erg gevoelige luchtwegen heeft en hij zo waarschijnlijk beter de winter in kan gaan. Ik was net van de schrik bekomen toen ik hoorde dat zwangeren niet bij het in slaap brengen mogen zijn. Ik ben wel op de uitslaapkamer als hij uit de operatie komt maar daarvoor dus niet. Mijn zus gaat dan met Mika mee. Ik kon op dat moment mijn tranen moeilijk bedwingen. 11 juni is ook al onwijs snel en moet het nu dus op mijn werk gaan regelen omdat ze daarna ook 5 dagen niet naar buiten mogen.

Dit had ik allemaal niet verwacht van een eerste bezoek aan de KNO arts. HIj zei wel dat we elkaar waarschijnlijk nog wel vaker gaan zien aangezien Mika nog maar net 1 is. FIJN!

Liefs Ylona

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik hoop wel dat als zijn amandelen er uit zijn dat hij dan veeeeeeeel minder ziek zal zijn! want afgelopen winter was het echt vaak raak

12. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    nog 3 nachtjes Musicalfan. Ik heb nog steeds een goed gevoel en mijn duimen draaien nog steeds heel hard voor je:)

13. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Ik ben ook benieuwd, musicalfan!

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    nog 1 nachtje slapen musicalfan... duimduimduim

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Meiden,

Bedankt allemaal voor al jullie geduim en steun,maar helaas is het toch echt afgelopen voor mij. Ik had er min of meer wel op gerekend (had tussendoor nog eens getest overtuigd door mijn gevoel en een knaltest verwacht, maar dat bracht al iets anders). Vandaar dat ik ook de echo vervroegd had.
    Toch bleef ik me enorm zwanger voelen. Maar helaas. Het valt ondanks het prille toch nog enorm zwaar, ondanks dat ik dit zeker wel in mijn achterhoofd hield. Ze zagen nog een heel klein vruchtzakje, maar echt piepklein zeg maar. Is alleen zo moeilijk te verkroppen, aangezien ik me nog zo zwanger voel.
    Maar ja, is helaas niet anders. En ik ga vol goede moed weer door.
    Enige troost, al gaat dat nu op dit moment nog niet helemaal op, maar is dat ik ondanks de endometriose wel in verwachting kan raken.
    Ik ben toch ook wel heel verdrietig. Hoop dat de kwaaltjes dan ook snel afnemen en dat ik snel in een nieuwe ronde verder kan.
    Ongi blijft tot nu toe uit. Weet ook niet wat ik doe, daarop wachten of beginnen met ovutesten en meteen weer starten.
    Nu wil ik even helemaal niets.
    Al die spanning en onzekerheid van wel/niet zwanger en bloedverlies hoop ik nooit meer mee te maken en wens ik ook een ander niet toe. Hoe dan ook ik was zwanger,alleen heb ik er nauwelijks van kunnen genieten. Gewoon omdat er zoveel gebeurde en dat dit zoveel onzekerheid met zich mee bracht. Ik heb nu in ieder geval duidelijkheid en dat is wel fijn. Ik weet waar ik aan toe ben.
    Hoop dat met jullie alles goed gaat.
    En nogmaals bedankt voor al jullie steun. Dat doet me goed!

16. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hè bah, wat ontzéttend balen, Musicalfan.....
    Sterkte!

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sterkte musicalfan... maar geef de hoop niet op hoor!!!

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

musicalfan, heel veel sterkte.

dikke knuf
    XXX Gusam

19. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Heel veel sterkte Musicalfan. Vind het zo rot voor je, maar inderdaad je kan in ieder geval zwanger raken. Ik hoop voor je dat je ongesteldheid snel komt en je aan een volgende ronde kan beginnen.
    Liefs Big Wish

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dank jullie wel.
    Steun doet me goed. Ik ga me de komende dagen lekker rustig houden.
    Ik kom snel weer buurten.

Liefs van mij

Deel Deze Pagina