Als ik één ding mijn hele leven al zeker weet, dan is het dat ik moeder wil worden. Inmiddels ben ik 30 jaar, alleenstaand, zonder kinderen. De angst begint toe te slaan. Niet de angst om geen partner te vinden, maar de angst om nooit kinderen te krijgen (althans om het niet te proberen). Ik wil op mijn 45e niet denken: had ik het maar geprobeerd! Daarom ben ik mij de afgelopen 6 maanden gaan oriënteren op het alleenstaande moederschap. Het is niet zo dat ik morgen de hele procedure in gang wil gaan zetten, maar ik wil ook niet jaren wachten. Ik ben via via op dit forum terecht gekomen en ik lees hier zoveel mooie en ontroerende verhalen (heb al heel wat traantjes gelaten). Ik had zelf de optie ZI nog niet overwogen, maar volgens mij zijn de meesten van jullie (of proberen het) zwanger geworden door ZI? Dat biedt weer andere perspectieven. Bij de meeste klinieken moet je zelf een donor regelen (als ik dan toch zelf een donor moet vinden, dan kan ik het net zo goed eerst zelf proberen, toch?). Ik vind het echt fijn dat er een forum voor BAM is dat zo actueel is. Het voelt alsof ik er niet alleen voor sta!
welkom mar30! En succes op jouw reis naar het BAM! Gusam, je kunt t idd overleggen met gyn en vk! \Zou t allicht proberen!
Welkom Mar30! Je staat er inderdaad niet alleen voor, ook ik heb veel aan dit forum gehad en daardoor is bij mij het balletje gaan rollen! Ik heb ook ZI gedaan en zie hier, mijn kanjer is al 10 maanden Als je vragen hebt stel ze gerust, iedereen hier is bereid ze te beantwoorden! Wow bamjolan nog eens 2 banen ook.. Hoe doe je dat toch?? Ik werk 3 dagen en ik vind het genoeg! Waar gaan je kindjes heen als je moet werken? Ik krijg steeds meer respect voor je!
Welkom Mar30. als je vragen hebt stel ze gerust. Gusam, Ik zou het inderdaad gewoon over hebben met je gynacoloog. Zeker als het zoveel rust geeft voor jou, om thuis te bevallen.
meiden dit is het verlopige resultaat van de babykamer. en nu ben ikzelf ook nog verkouden. XXX Gusam
Wauw wat mooi Gusam! Sjors hihi thnx. Ik heb tijdelijk 2 banen hoor ik hoop dat ik de ene gauw kan skippen. Met de baan waar ik graag wil blijven, heb ik nog niet voldoende adressen om aan 30 uur te komen, vandaar dat ik ook oproepkracht ben in een verzorgingshuis. Maar het is wel pittig, aankomende week 4 volle dagen tot 17.00 en dan nog zaterdag van 7 tot 11 erbij. Mijn kids gaan doordeweek naar de BSO en KDV. Over 2 weken begint school ook weer.
Welkom Mar! Ik ben benieuwd wat je gaat besluiten... Gusam, wat een geweldig leuke babykamer heb je!!! Echt supertof! Ga er maar lekker van genieten en niet meer te veel klussen hoor, zorg goed voor jezelf dan zorg je ook voor je nieuwe baby... Musicalfan vroeg al naar hoe het met me was.. Nou, mijn eerste éénweekse vakantie is weer voorbij. Net op tijd om mijn volgende inseminatie niet te missen. Er zijn op dit moment weer miljoenen zwemmers actief, ik wens ze veel succes...!
Welkom Mar30! leuke babykamer Gusam! hoe was de echo Ylona? Miiirrr ik duim weer hoor! kusjes namens Rens
Ik heb vandaag de 3d echo spannend, ik ben benieuwt of de kleine zich wil laten zien. Hoe is het verder met iedereen? XXX Gusam
HIer gaat alles goed! Heb gisteren de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit! Zo als het eruit ziet word het nog steeds een meisje! Kan ik verder gaan met alles in het roze kopen hihihi. ben benieuwd Gusam! Liefs Ylona
Ylona25: wat fijn dat je echo goed was! Heerlijk lijkt me dat, om helemaal los te gaan met roze spulletjes en kleertjes! Ik organiseer binnenkort samen met vriendinnen een babyshower en het thema is 'roze'. Roze balonnen, slingers, roze koekjes, drankjes, etc. Super leuk! Gusam: Spannend hoor zo'n 3D echo. Je krijgt op die manier echt een beetje meer van je kleine te zien! Veel plezier! Loopy: gefeliciteerd nog met je zoon! Zo te lezen gaat alles goed met jullie. Fijn! Mmiiiir: ik ga voor je duimen!!!
Ylona: Fijn dat de echo weer goed was en nog steeds een meisje. Inderdaad lekker roze shoppen! Gusam: Hoe was jouw echo? En nu wel even wat rustiger aan gaan doen hoor meid! Dat heb je ook wel verdient. Mar30: Welkom op het forum. Ik heb er veel info vandaan en ik vind dit forum heel fijn. Als je vragen hebt, stel ze gerust. Spannend weer Miirr, ik ga weer heel hard voor je duimen!
Ylona gefeliciteerd met je goeie 20 weken echo Niet alleen maar roze kopen hoor, er zijn ook andere kleuren voor meisjes
Ja precies, mocht ik ooit een meisje krijgen worden het geen roze jurkjes hoor, eerder paarse adidas-pakjes ofzo
Hey meiden, De 3d echo was weer geweldig, mijn mooie meisje lag vorige week mooi met haar hoofdje naar beneden, maar nu weer niet ze lag nu dus in stuit. maar goed ze heeft nog de tijd en de ruimte om te draaien. hier een foto van mijn geweldige meid, op mijn hyves staan er nog meer foto's. XXX Gusam
Wat een super mooie foto! Je kunt nu al zien hoe mooi ze is! Ik blijf het bijzonder vinden zo'n 3D echo.
Nou dat is wel een héle duidelijke foto Gusam....! Leuk hoor! Verder alles weer rustig met je buik, nu je niet meer zo veel aan het klussen bent?
het is weer wat rustiger, maar mijn buik nog niet echt. gisteravond op bed weer een kwartier regelmaat harde buiken en daarbij ongiepijn, maar nu kan ik niet meer doen als ik al doe. dus ik hoop dat de kleine nog eff blijft zitten. Maar mocht het toch eerder komen zit ik vlakbij een ziekenhuis met een nicu (10 min afstand) maar ik hoop dat ze nog even blijft zitten. XXX Gusam