Die is wel duidelijker. Heb zelf natuurlijk nog geen ervaringen met zw testen, maar vind hem er echt wel positief uitzien
Wooow Gusam dat doe je snel. Ik las 1 februari dat je in overleg was met een donor en nu ben je zwanger! Van harte gefeliciteerd! Dat word nog druk straks met 2 van die kleintjes!! Wel leuk hoor. Ik mag 22 maart naar het ziekenhuis voor een gesprek en ben benieuwd of ik gelijk kan beginnen met de clomid. Mika is op het moment een beetje ziek. Hij heeft 39 graden koorts en wil alleen bij mij zijn. HIj ligt nu ook te mopperen in bed. Ik laat hem maar even want hij moet toch echt gaan slapen! Liefs Ylona
Hey Gusam wow dat is snel gegaan! Gefeliciteerd! Snel na Riley hoor, ik kan me niet voorstellen dat ik nu al voor een volgende ga Maar ik ben heel blij voor je! Nu Ylona nog
hoe voel je je gusam? alles goed? hebben jullie trouwens ook mensen in de omgeving die totaal anti-BAM zijn en hoe gaan jullie er mee om? Ik heb 1 zus die vind het eigenlijk maar walgelijk en wil er liever niks van weten. ja van het kindje wel, maar niet hoe het is gekomen enzo. Nou is ze best wel preuts en haar vriend is ook best ouderwets. Toch heb ik af en toe het idee dat ik mezelf moet verdedigen...
@loopy ik heb dat ook in mijn omgeving, en ik zal nu ook veel opmerkingen gaan krijgen, ik heb mezelf voor genomen daar niet teveel van aan te trekken, en die mensen die er niet tegen kunnen blijven maar weg. en je blijft altijd wel hebben dat mensen er niets van willen weten, ik vind het jammer dat ze geen rekening houden met jou gevoel, en jou wens. verder gaat het met mij goed, ik ben wel veel moe dus ik probeer als riley slaapt ook eff te gaan liggen. XXX Gusam
Het woord walgelijk vind ik wel erg ver gaan! In mijn omgeving zijn er vast mensen die er niet achter staan, maar dat merk ik verder gelukkig niet. De mensen die van me houden en van wie ik hou staan achter me en dat is waar het mij om gaat, wat de rest ervan vindt heb ik wel geleerd om me niks van aan te trekken. Uieindelijk doe je het toch nooit goed En 1 ding is zeker, onze kindjes zijn de meest gewenste kindjes die er zijn!
IK heb nog geen hele negatieve reacties gehad, nu weten alleen een paar mensen op mijn werk het, dat ik zou willen. Aangezien ik nog niet weet wanneer het definitieve vormen aan gaat nemen. Maar degene die het weten vinden het alleen maar knap. En idd Sjors, dat klopt 100% Verder alles goed met iedereen? Hier is het movingday vandaag. Ben blij dat ik vanaf morgen nog maar 1 huis heb, om mee bezig te zijn.
Bigwish, fijn dat je dan weer lekker een huisje hebt, wanneer ga jij beginnen aan een donor? mischien stomme vraag maar was wel benieuwt. @loopy je zit al bijna aan de 20 weken, wat gaat de tijd snel, hoe voel je je nu, nog steeds moe? hier gaat alles goed. XXX Gusam
hier alles goed, ben al stukken minder moe, alhoewel er wel af en toe een dag bij zit dat ik 's avonds half instort hahaha. maar goed, ik werk 5 dagen én ik doe vrijwilligerswerk dus dat is niet zo gek
fijn loopy dat je niet meer zo moe bent, maar die avonden dat je wel instort lekker naar je bedje gaan. wanneer heb je de 20wk echo? hier gaat alles zijn gangetje, ik ben nu bij deze zwangerschap ook vaak moe, en ik heb het idee dat de misselijkheid er ook weer aankomt. aankomende vrijdag de 1e echo, vind het toch wel weer spannend. hoe is het verder met iedereen? XXXX Gusam
hier gaat alles goed. Ben druk bezig met inrichten en alles een plekje geven. Wanneer ik ga beginnen weet ik nog niet. Moet nu eerst gaan kijken hoe ik met mijn geld uitkom en ook weer gaan sparen. Eerder dan volgend jaar word het zeer waarschijnlijk niet.