BAM - Bewust Alleenstaande Moeders 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hier gaat ook alles goed! 24 Maart dus naar het ziekenhuis. Mijn moeder probeert me subtiel op andere gedachten te brengen en dat ik eerst meer van Mika moet gaan genieten. Maar denk dat ik dus pas in mei ga beginnen en dan moet het nog gaan lukken dus ja Mika zal wel ongeveer 2 zijn als de 2de zal komen.

Straks maar lekker me bedje in want ben moe. Afgelopen nacht voor het eerst wezen eten met een vriendin en naar de film geweest. Mijn moeder heeft bij mij thuis opgepast. lag uiteindelijk om kwart voor 1 in me bedje. GAAAAAAP

liefs Ylona

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hey dames,

Hier is mijn echo foto, en ik heb een kloppend hartje gezien:D
    over 4 weken weer terug voor termijn echo.

@loopy hoe was jou echo???????

XXX Gusam

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo ladies, met grote blijdschap mag ik typen dat de 20-weken helemaal goed was! en het wordt een jongen!

4. Gusam

Gusam Niet meer actief

@jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee loopy ik ben echt blij voor je, bas* krijgt een broertje, en fijn dat alles goed was.
    dit zal wel een hele opluchting voor je zijn, nu lekker genieten meid.

XXX Gusam

5. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Wat super Loopy!!!!!! ik ben zo blij voor je! en toch een broertje voor Bas!!!! Klopte mijn eerste gevoel toch. Oh ik kan niet stoppen met lachen!!!!

En Gusam ook helemaal een mooie echo! Wat een super nieuws allemaal vandaag!

Lieve kus Ylona

6. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Wat een goed nieuws zeg! Loopy gefeliciteerd, nou is het echt genieten voor je! Gusam ook gefeliciteerd, top hoor :D

Zal ik dan nog maar even verder gaan met het verspreiden van goed nieuws?? Mijn huis is zo goed als verkocht, we zijn bezig met de laatste onderhandelingen! Ook sta ik op het punt een ander mooi groot huis te kopen, met uitzicht op een grote speeltuin voor Dyami :D

7. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    wat een supernieuws hier allemaal zeg.
    Een broertje voor *bas. Met gusam alles goed en Sjors een groter huis.
    2010 is echt een topjaar. Hoor hier in de buurt ook alleen maar positieve dingen:D

8. Tamio

Tamio Niet meer actief

Hoi,
    Ik ben ook een alleenstaande moeder van een tweejarige dochter en mijn wens naar een tweede is nu heel groot. Ik probeer me nu een beetje te verdiepen in donoren maar kom er nog niet uit. Mag ik vragen hoe jullie aan een donor komen? En hoeveel tijd gaat eroverheen vanaf dat je gaat zoeken?

9. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hoi,

Ja het kan heel snel gaan maar het kan ook wat langer duren. Ik had best snel een donor gevonden en ik ben vanaf de zoektocht tot daadwerkelijk zwanger 9 maanden bezig geweest waarvan 5 met pogingen met zwanger worden. Daarvoor al heel lang nagedacht over hoe ik het zou gaan doen.

Groetjes Ylona

En Sjors ook hier nog een felicitatie voor je huis!!!

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    welkom Tamio, en wat spannend, een tweede!

mijn eerste donor was een vriend, maar met hem lukte het niet, de tweede had ik via stilverlangen.com, een site voor ouders met een onvervulde kinderwens. met hem lukte het helaas ook niet. de derde heb ik daar ook vandaan en met hem was het de derde keer raak. ik heb in totaal 21 pogingen gedaan.

11. Tamio

Tamio Niet meer actief

Bedankt voor jullie antwoorden. De keuze voor welke donor je gaat is idd geen lichte keuze. Ik wil liever niet voor een anonieme donor gaan, dat hebben jullie dus ook niet gedaan.
    Loopy, gefeliciteerd met de goede echo! Wat heeft het lang geduurd bij jou!

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hoi allemaal

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Sorry sorry, Maar dat heeft/had zo zijn redenen.

Fijn om te lezen hoe het met iedereen gaat.
    Sjors met Dyami. Alweer zo'n grote jongen. Goed om te lezen dat hij het naar zijn zin heeft op het kinderdagverblijf. Maakt het voor jou ook prettiger om te werken.

Ylona met Mika, en alweer plannen voor een eventueel tweede kindje. Goed hoor! Volg je hart. Hoop echt dat het lukt.

Gusam gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop dat je je goed voelt. En Riley straks grote zus. spannend hoor!

Loopy, ik vind het zo ontzettend fijn dat de zwangerschap goed verloopt. Je bent al op de helft. Wat gaat de tijd toch snel.
    Hoop dat alles verder voorspoedig gaat.

Big wish wat fijn dat je in je nieuwe huis zit. hoop dat alles goed bevalt.

Tamio Welkom en spannend dat je een donor gaat zoeken. Ik ben benieuwd.

Oke, even een update over mij.
    Afgelopen dinsdag heb ik een kijkoperatie gehad ivm al jarenlange problemen op menstruatiegebied. 10 jaar geleden heb ik deze ook al ondergaan en toen was er e.e.a al niet helemaal oke.
    Nu blijk ik dus definitief endometriose te hebben, waardoor je vaak verminderd vruchtbaar bent. Gelukkig lees ik ook van mensen die dit hebben, die toch een kindje hebben mogen krijgen. Dus dat wordt duimen draaien. Het beetje twijfel wat ik nog ergens had is nu helemaal weggenomen. Ik wil het liefste binnen 3 maanden beginnen.
    Mijn eileiders bleken ook gesloten, dus die hebben ze opengemaakt. Alleen daarom ben ik al blij dat deze operatie geweest is.
    Nu wil ik het donor contract opmaken en binnekort met hem om de tafel nog een keertje. gelukkig klikt het goed tussen ons.
    Ik hoop snel te kunnen beginnen. Ik hoef pas over 6 weken terug naar de gyn, maar daar kan ik niet op wachten. Ik heb veel te veel vragen.
    Dus ga ik woensdag eerst naar de huisarts om e.e.a te bespreken en hoop ik sneller bij de gyn terug te kunnen komen.

Ik heb even een paar domme vraagjes en hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Als ik een eisprong heb (te zien op zo'n test denk ik) moet je dan insemineren of is het de bedoeling dat je voor je ei dat doet?

Welke ovulatietesten hebben jullie goede ervaringen mee?
    Hoe krijg ik zo'n ovulatiebanner bij mijn stukjes?

Het is meer dan balen dat ik endometriose heb, maar ik moet nog beginnen en misschien is het wel heel snel raak.
    Ben nooit zo pessimistisch maar ben er gewoon heel bang voor omdat ik het zo ontzettend graag wil.
    Wel heb ik gelezen dat je vaak de meeste kans heb in verwachting te raken als ze je eileiders hebben geopend. Vandaar dat ik snel wil beginnen.

O ja nog een ander vraagje. is 1 keer insemineren voldoende per maand of moet het echt meer. Ik kan me voorstellen dat de donor heus niet altijd 3 keer langs wil komen en zeker niet als dat maanden zou kunnen duren.
    En welke spuitjes gebruiken jullie? 2,5,of 10 ml.
    En wat als de apotheek vraagt waar ik dat voor nodig heb.

Hoop dat jullie mijn vraagjes willen beantwoorden.
    Oke lang genoeg weer voor nu. Ik hoop echt dat ik ook heel snel kan zeggen dat het toch is gelukt zwanger te worden ondanks de endometriose
    Ik wens iedereen alle goeds en hoop weer wat vaker op het forum te komen..

Knuffel voor jullie allen van mij

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    #53 musicalfan, 15 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
    Ik heb een banner gevonden. Jeetje dat duurde even. Maar nu snap ik er nog niet veel van.
    Er staat nog 9 dagen tot testen maar die datum zou ik ongi moeten worden. Misschien dat ie daarna aangeeft op dag 14 ofzo dat ik een ei heb.
    Oei, voel me ineens wel heel erg dom.
    Nou ja, ik kijk het nog even aan.
    Is in ieder geval na vele pogingen gelukt.

14. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Hoi MUsicalfan,
    Dat is spannend zeg. Ben blij voor je dat alles goed gaat en ik hoop dat het snel lukt om zwanger te worden.
    Ervaring met alles rond de ovulatietesten enzo heb ik niet, maar je banner klopt. die datum over 9 dagen, dat je dan mag testen, is dat je dan evenuteel zwangerschapstest mag doen, dat is het einde van je cyclus.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Groetjes

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hoi big wish

Ik had het zelf al door, en vond het een hele domme vraag.
    heb nog geprobeerd het bericht weg te halen, maar dat lukte me niet(in de hoop dat niemand het gelezen had, haha).
    In ieder geval bedankt voor je antwoord.
    Had ik goed gelezen dat jij nog even wacht met je wens?
    Hoop dat je het naar je zin hebt in je nieuwe huis.

Knuffel van mij

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @loopy wat fijn om te lezen het goed met jou en wat leuk om te lezen je weer een zoontje krijgt en bas* een broerjte, ook erg leuk om te lezen er nog enkele andere dames weer voor een zwangerschap gaat.

@ All gisteren is helaas me nieuwe periode in gegaan, gelukkig nu wel duidelijkheid na ee4n cyclus heel veel vreemde zwangerschaps testen en veel positieve ovu testen.
    Hopelijk deze ronde gene geklooi en onzekerheid ermee en dan word dit me 3de ronde. Heb met me donor afgesproken dat die 3x komt doneren zodat de kansen toch wat hoger liggen voor me hoop ik :D
    Verwacht me ei begin tot uiterlijk half november.

17. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    november???? bedoel je April????

18. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam

whahah ja sorry april lol typ foutje :)

19. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hoi meiden, alles goed?

Ik wil me even voorstellen! Ik ben 37 jaar, in januari 2009 heb ik besloten alleen voor een kind te gaan en niet langer te wachten op de prins op het witte paard.
    Ik heb vanwege de mogelijkheid tot verkorting van de wachtlijst, besloten een eiceldonatie te doen. De IVF was in september/oktober. Ik heb meteen een terugplaatsing gehad van één embryo en twee maanden later heb ik een terugplaatsing van een cryo gehad. De andere cryo's hebben het ontdooien helaas niet overleefd...

Inmiddels weer een paar maanden verder, en zit nu in de vijfde IUI-ronde. Mijn NOD is op 6 april, dus ja inderdaad, ik zit weer op het wachtbankje...

Ik was ook actief op een ander forum, maar aangezien dat nogal ingeslapen was, heb ik me maar op dit forum aangemeld. Aangezien ik alleen ben merk ik dat ik het toch wel prettig vind om op een forum ervaringen uit te wisselen...

Groetjes!

20. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo mmiiirr! welkom hier! ik ben ook bijna 37 en het wachten op de juiste man duurde mij ook te lang (en ik heb slechte smaak hahaha)

ik had alleen geen zin in gedoe met ziekenhuizen en alle rompslomp eromheen dus ben zelf een donor gaan zoeken en na 21 pogingen is het eindelijk gelukt.

heel veel succes, hopelijk ben je snel zwanger!

Deel Deze Pagina