Hi Loopy, ik lees dat jij nu zwanger bent. Gaat het goed met je? Nou wie weet dat je me binnenkort tips kunt geven over het alleen zwanger - zijn...! Ik hoop het!
ik ben al een alleenstande mama en ben ook zwanger van de 2e. @loopy ik ben echt heel blij voor je meid, sorry maar moest het nog een keer zeggen. XXX Gusam
Zo wilde het hier even kwijt. Ik heb vandaag een poging gedaan om zwanger te worden. HAd ineens een enorme positieve ovulatietest. Ben dus naar donor gecrosst en de gok maar gewaagd! Over 2 weken meer nieuws! Liefs Ylona
Ylona ik ga voor je duimen meid, ik hoop dat het raak is. Willen jullie voor me duimen dat de woningbouw accoord gaat met de woningruil want dan heb ik een gezinswoning met 20 meter achtertuin en voor een speel veld en ook nog 4 slk. XXX Gusam
wow gusam, wat een groot huis! dat zou lekker zijn! kun je dat wel betalen in je eentje? nou ja straks zijn jullie met zijn vieren he hihi als je de hond mee telt.
Ik ga duimen Gusam! Hier denk ik niet dat het raak is hoor want heb nog steeds positieve ovulatietesten maar het zin in sex gevoel os wel weg! Liefs Ylona
Hoi allemaal Wow Gusam een groot huis. Hoop dat je hem krijgt. Spannend Ylona, soms hoor je juist dat dit positief zou kunnen zijn, als je nog steeds positieve ovulatietesten hebt. Duimen draaien dus. Loopy Hoe gaat het nu met je. Je bent al over de helft. Ik heb vandaag voor het eerst geinsemineerd. Wat een apart iets zo. Maar ik heb nu zoveel rust. Gewoon dat het gebeurd is, of daar nu een zwangerschap uit volgt of niet. Ik ben hier meer dan een jaar serieus mee bezig geweest lavorens ik de definitieve stap had gezet en vanavond dus gedaan. Dus duimen draaien, heel hard. Duimen jullie mee? Had vandaag uitgekozen, aangezien die ovulatietesten erg vaag waren en ik gisteren dicht bij de controle streep zat en mijn gevoel heel erg zei dat ik het vandaag moest doen. streepje werd vandaag weer iets lichter vandaar. Had al vanaf dag 8 getest en zat al op dag 18.Allemaal lichte streepjes en gisteren dan een redelijke positieve test, maar niet zo donker als het zou moeten. Maar met 10 dagen zou ik al ongi moeten worden en had gisteren wel wat krampen (ovulatiepijn of eisprongpijn???). Ik weet het niet. Wel dat ik uiteindelijk koos voor mijn gevoel. We zullen zien of die gelijk had, maar daar ga ik hard voor hopen, ga er niet vanuit. Zou wat zijn he, de eerste keer raak. Ik weet dat het kan. Ik ga het nu loslaten en zie wel over twee weken. Ik hou jullie op de hoogte Liefs van mij
O ja mijn banner klopt niet helemaal. Ik had de laatste keer een cyclus van 24 dagen, daarvoor 12 dagen en daarvoor 28. Die laatste is hetgeen ik het meeste heb.
musicalfan, mijn duimen draaien ook hoor! ovulatietesten zijn leuk, maar luister en kijk ook goed naar je eigen lijf! als je lijf op zijn vruchtbaarst is, heb je eiwitachtig cervixslijm en meer zin in sex. dus als een test wazig is, probeer dan ook die tekenen in de smiezen te houden! big wish, hoe is het met jou? ben je ook nog steeds aan het proberen? ps: hier alles goed. spruitje beweegt lekker
Hoi, Ik ben nog niet begonnen. Financieel zit het er nog niet in. Ben sinds 1 maart verhuisd en moet eerst weer goed sparen. Het word iig niet eerder dan 2011. Fijn dat het zo goed gaat loopy, het zal wel een rare week voor je zijn, denkend aan *bas
Hey meiden, even een kleine update.. Ik ben helaas maandag opnieuw ongesteld geworden. Dit was de 4e IUI die niet is gelukt. Inmiddels ben ik nu een jaar bezig (dat is inclusief de intakeprocedure). Eigenlijk is dat misschien niet zo lang, maar omdat ik inmiddels wel alweer 37 ben, en graag de optie openhoud voor een tweede zwangerschap, begin ik erg ongeduldig te worden. Vandaag dat ik voor komende maandag een afspraak heb bij de kliniek om mijn opties te bespreken. Ik denk aan twee dingen: 1. Milde hormonale stimulatie, waardoor er twee eitjes groeien in plaats van 1. 2. Ik wil voortaan een kwartier blijven liggen na de IUI. Dat is in de kliniek waar ik ben, niet gebruikelijk. Voor IVF vind ik het nog te vroeg. Hebben jullie nog tips en ideeën? Ylona en Musicalfan: ik duim voor jullie hoor! Loopy, fijn dat het zo goed gaat met je, lijkt me heel gezellig met zo'n kindje in je buik. Het moet af en toe wel gemengde gevoelens geven na Bas* (ik heb je verhaal gelezen...). Maar als ik je verhalen zo lees, lukt het je toch om positief te zijn!
Hoi Loopy Bedankt voor je bevestiging over het luisteren naar je eigen lichaam. Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb, ongeacht zwangerschap (wat ik natuurlijk wel hoop). Maar die testen testen nog steeds met een licht streepje (deed het om te kijken of het veranderde en dan was in dat geval 6-4 wel de meest duidelijke streep, 7-4 geinsemineerd. Ik hoop ondanks de endometriose die ik heb, dat het me gegund is om snel in verwachting te mogen raken. In ieder geval zijn mijn eileiders geopend dus dat is wel positief. Loopy, jij hebt inderdaad heel veel geduld moeten hebben, maar je bent wel weer een voorbeeld voor iedereen dat je zo ontzettend veel kracht hebt om door te gaan enkijk naar het resultaat. Als je de hoop verliest dan houden de dingen vaak op. Door hoop te blijven houden behoud je volgens mij ook de kracht. Ik bewonder jou enorm! Maar makkelijk is het niet geweest. Mirr wat ontzettend naar om te horen dat de 4e poging ook niet gelukt is.Spannend dat je maandag die afspraak hebt. Ik vind de opties die je aangeeft wel bemoedigend klinken. Maar ik kan je helaas daarin verder geen tips geven. Volg je gevoel, doe wat goed voelt en ga daar op af. Hou je ons op de hoogte. Big wish, ook bij jou is het zo dat je vooral je gevoel moet volgen. Ik vind het alleen maar goed dat je niet over een nacht ijs gaat. Dat heb ik ook niet gedaan. Bij mij heeft de endometriose er wel voor gezorgd dat het beetje twijfel dat ik had, was weggenomen om meteen te starten. Nou ik hou jullie op de hoogte Liefs
Hey dames, Hier heb ik de echo van afgelopen donderdag (11.1 wk), wel een beetje laat maar ja, had het druk de afgelopen dagen. Riley is weer ziekjes, lijkt net af en toe als ze huilt met inademen een zeehond echt zielig, nu een kuurtje van vsm gehaald kijken of dat werkt. XXXX Gusam
Mooie echo hoor Gusam! Lijkt het je niet zwaar straks 2 niet lopende kindjes?? Ik mag de 26ste weer naar het ziekenhuis voor een afspraak. Hoop dat ik dan medicatie meekrijg of dat ik volgende week een positieve test heb. Misschien krijg ik dan nog wel een echo Liefs Ylona
Ja het kan weleens zwaar zijn, maar ik denk dan het leven zelf is mij ook zwaar gemaakt en daarbij hebben ook ouders die met zn 2e zijn het af en toe ook zwaar. Ik maak het er allerbeste van, want nu ben ik ook vlugger zwanger geraakt als verwacht, ik dacht dat het nog wel even zou duren en zeker met zi. maar alles komt goed, en ik heb er wel vertrouwen in. XXX Gusam