BAM - Bewust Alleenstaande Moeders 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ha goed dat ik nog effe kom gluren want van dat hartje had ik nog effe gemist! joepie!!

2. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Superfijn Ylona

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

@mirr mijn duimen draaien weer volle toeren voor je.

@yona gefeliciteerd, en fijn dat je nu een goede en mooie echo hebt gehad. nu lekker genieten.

Hier heb ik vandaag een betere dag gehad, ik hoop dat dit nu stand houd en niet voor maar 1 dg was, maar dat merken we gauw genoeg, voor de hoofdpijn heb ik een ander hoofdkussen gepakt en dat lijkt te werken.

XXX Gusam

4. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Fijn dat je je weer wat beter voelt, Gusam...
    Hoe voelen de andere zwangeren zich? Flink wat beweging in de buik van Loopy? Ylona nog lekker op de roze wolk?

Musicalfan, hoe gaat het nu? En Big Wish, wat houdt jou bezig?

Ik heb vrijdag follikelmeting, ben benieuwd wat er groeit daar beneden...

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
  6. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
  7. Gusam

Gusam Niet meer actief

loopy mooie buik.

hier stuur ik jullie eff een foto van mij en mijn meisje met moederdag.
    dit tshirt moest ik haar met moederdag aan doen, deze had riley gekregen van een vriendin van ons.

XXX Gusam

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Gusam: Wat lief dat je vriendin daarvoor gezorgd heeft. En wat een schatje is je dochter. Leuk om ook jou te zien (gezichten achter de namen)
    Hoop dat je je inderdaad wat beter voelt en dat het niet voor 1 dagje was.

Loopy, wat een mooie buikfoto's. Fijn dat de kleine lekker beweegt.
    Ik vind de tatoeages ook erg mooi. Een blijvend mooie herinnering en altijd bij je.

Ylona: Wow, zo'n echo hoop ik ook te hebben over 2,5 week.
    Mooi hoor

Miiir, Duim echt voor je dat het de volgende ronde raak mag zijn.
    Succes vrijdag in het ziekenhuis

Met mij hetzelfde. Is nu wel gestopt sinds gisteren met bloeden. Was de laatste dagen sowieso weer iets minder. Heb wel rust gevonden en heb veel afleiding. Toch spoken de dingen natuurlijk door mijn hoofd. Maar ik voel me zwanger en heb genoeg kwaaltjes. Mijn gevoel zegt goed en hoop echt dus dat de echo dat tegen die tijd laat zien. Nog even geduld dus. Maar de dagen kruipen wel voorbij lijkt het nu, terwijl het anders altijd zo snel gaat.

9. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Gusam, fijn dat het weer beter gaat. En wat een mooi meisje, ze lijkt wel op jou vind ik.

Mooie foto's loopy. Je hebt een mooie buik.

Musicalfan, wat fijn dat het gestopt is met bloeden. Hoop dat het zo blijft en je inderdaad een supermooie echo hebt straks.

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

dank je voor de reacties op de foto.

Musical, fijn dat het bloeden nu gestopt is, en in het begin (vond ik teminste) dat de tijd vooruit sluipt, maar na de 12wk gaat de tijd sneller.

Ik heb me vandaag ook weer goed gevoeld, maar ik hou mijn vingers nog gekruist of het nu zo blijft, eerst zien dan geloven.

XXX Gusam

11. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Leuke foto's allemaal dames!
    Hier gaat het weer beter. Mika was namelijk afgelopen weekend opgenomen ivm ernstige benauwdheidsklachten. UIteindelijk bleek hij hoogstwaarschijnlijk een longontsteking te hebben. Vrijdagochtend opgenomen en zondag in de middag gelukkig weer thuis. Nu gaat het weer een stuk beter alleen slaapt hij onwijs veel!!! Hij is echt aan het bijtanken volgens mij.

Ik voel me vaak misselijk maar goed dat hoort erbij. Verder niet zoveel klachten en moet straks voor de eerste keer naar de verloskundige! Om half 12 moet ik er zijn dus ik laat wel even weten hoe het was!

Miirr ik ga voor je duimen en Musicalfan ik hoop dat jij ook zo'n fijne echo hebt over 1,5 week!

Liefs Ylona

Hier trouwens nog even een foto van Mika in het ziekenhuis aan de vernevelaar!

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Jeetje, Ylona
    Wat een verhaal. gelukkig maar dat het iets beter gaat. Tja, dat hakt er goed in bij zo'n kleintje. Hij zal de slaap inderdaad wel nodig hebben.
    En ach, die foto. Sneu, maar wel een mooi mannetje.
    Ik krijg waarschijnlijk 27 Mei de echo.
    Succes bij de verloskundige. Spannend weer.

13. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hi meiden!
    Ik heb gisteravond een FM gehad. Er rijpen rechts twee eitjes. Morgenochtend moet ik de Pregnyl spuiten, maandag heb ik de IUI.
    En nou maar hopen dat het een keertje raak is! Heb wel een heel goed gevoel bij deze cyclus...!

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oeh spannend mmiiir! ik ga heel hard duimen!

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

mijn duimen draaien voor je.

XXX Gusam

16. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ylona,
    Wat sneu zeg, dat hij zo ziek was. Hoop dat het nu wat beter gaat.

Miiir,
    Mijn duimen draaien weer heel hard voor je.

17. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Ik zie aan je banner dat je ook weer snel aan de beurt bent, Big Wish...?

IUI is zoals altijd prima verlopen. Ik vind het helemaal niet vervelend meer qua naar gevoel. Het blijft altijd een beetje speciaal om je benen in de beugels te leggen. Maar verder was het weer heel gezellig en het duurde zoals altijd maar een minuutje.
    Vervolgens heb ik mijn auto gestart, ben om de hoek stil gaan staan en daar heb ik 20 minuten op de achterbank gelegen. Ook al zegt mijn gyn, met duidelijke argumenten, dat het waarschijnlijk helemaal niet uitmaakt of je na een IUI wel of niet blijft liggen, er is nog nooit bewezen dat je mínder kans hebt als je het wel doet. Dus als de kliniek het niet doet, doe ik het zelf toch gewoon....?

Gelukkig ben ik niet "betrapt" want moet er wel een beetje stom uitzien hehehe!

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Mirr, ik duim heel erg voor je. Hoop dat je gevoel juist is.

19. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    hihi ja miiir, ik zie het al helemaal voor me (lol)

En gusam..... was je gevoel juist. Ben nieuwsgierig.

20. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    mijn banner klopt niet helemaal, ik moet volgens de menstratiekalender volgende week dinsdag mijn eisprong krijgen. Ik voel hem meestal wel. Maar vond de banner zo leuk. Ben nog aan het zoeken naar 1 die wel klopt en die ik leuk vind.

Ik heb inmiddels wel besloten om ervoor te gaan, maar pas volgend jaar, zodat ik nu eerst goed kan sparen. De ruimte heb ik inmiddels meer dan genoeg, met een woning van 97m2:D. Ik heb ook nog geen donor, ga binnenkort eerst mijn ouders inlichten. Ben wel sinds gister begonnen met Etos zwanger worden. Om een zo strak mogelijke cyclus proberen te krijgen, want ja het liefst wil ik natuurlijk als het zover is zo snel mogelijk zwanger zijn. En kwaad kan het niet. Wil ook weer (heb ze al eerder gebruikt om te kijken hoe het zit bij mij) beginnen met ovulatietesten.
    Hoop dat het allemaal helpt zodat ik mijn cyclus goed leer kennen.

Verder met iedereen alles goed?

Liefs Big Wish

Deel Deze Pagina